קייטרינג להרמת כוסית

מהו הקייטרינג המושלם להרמת כוסית

הרבה חברות מתלבטות בשאלה, איזו חברת קייטרינג מומלץ להן להזמין כשהן רוצות לערוך הרמת כוסית. בין אם מדובר בהרמת כוסית פנימית בקרב העובדים ובין אם מדובר בהרמת כוסית עם לקוחות וספקים חיצוניים.

ישנן כמה סיבות מדוע חברות רבות מתלבטות בנושא. ראשית, ההתלבטות בבחירה, היא איננה רק בגלל השאלה איזו חברה מומלץ להזמין על פי פרמטר של איכות. שכן הבחירה היא הרבה פעמים שאלה גם של מוניטין. אם נזמין חברה לא מנוסה ולא מוכרת, אנחנו עלולים לגרום נזק למוניטין שלנו בתור עסק. מצד שני, אם נרצה להזמין חברה מנוסה ומקצועית, כאן נכנס גם שיקול כלכלי.

שנית, ההתלבטות נובעת מעצם השאלה, מה החברה יכולה להציע לנו מבחינת תפריט, אילו מאכלים היא תגיש, איזה סוג קייטרינג זה יהיה, האם זה יהיה מגשי אירוח בתל אביב או קייטרינג מירושלים כולל מלצרים וכדומה.

כאן כבר עולה דילמה אחרת, מה יכול להתאים להרמת כוסית. יש חברות שירצו לקחת את זה לקצה, כמו שנהוג לומר. כלומר, הן לא יסתפקו רק בהרמת כוסית בסיסית אלא גם ירצו ממש לערוך אירוע שלם, מה שאומר שעליהן לספק מנות אוכל רציניות לאורחים שלהם. יש חברות לעומת זאת, שיעדיפו לספק דברים בסיסיים יותר, אין סיבה שעבור הרמת כוסית, נגיש דברים רציניים מדי, בהחלט אפשר להסתפק במגשי אירוח איכותיים ומרשימים, שכוללים כריכים שונים, סלטים, גבינות, פירות, ירקות, עוגות וכדומה.

השאלה שהצבנו בכותרת של המאמר, מהו קייטרינג מושלם, צריכה להיענות בתשובה על פי פרמטרים שונים, בין אם זו השעה בה עורכים את הרמת הכוסית, כמה אנשים משתתפים, מתי עורכים את האירוע ולשם מה, יש עוד שורה ארוכה של פרמטרים שאנחנו יכולים לחשוב עליהם כשאנחנו רוצים להזמין שירות קייטרינג או שירות אחר שיספק לנו אוכל לאירוע.

לסיכום, לפני שאנחנו מחליטים לערוך הרמת כוסית, מוטב שנשב ונחליט היטב, מה בדיוק אנחנו רוצים לעשות, איזה סוג של אירוע, באיזה סגנון, כך אנחנו נוכל להחליט בסופו של דבר, איזו חברה הכי מתאימה לנו מבחינת שירותי אוכל.

>>> קראו גם: יתרונות של מגשי אירוח לעומת קייטרינג מסורתי

 

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »