אטרקציות בצפון לתלמידים

אטרקציות בצפון הארץ לטיולי תלמידים

טיולי תלמידים הם דבר חשוב ביותר והם חלק בלתי נפרד מחינוך הילדים, פעילות חברתית מעשירה, ידיעת ארץ וחינוך לערכים כמו גם שטיול תלמידים הוא חלק בלתי נפרד מגיבוש הילדים אחד עם השני.

בשל כך אחד היעדים הפופולאריים לטיול מסוג זה הוא אזור צפון הארץ אשר בו מגוון אטרקציות ואתרי מורשת המתאימים לביקור ובילוי של ילדים. באתר מטיילים עם ענת תוכלו למצוא את שפע האטרקציות שמחכות לילדים בצפון.

אז אילו אטרקציות ישנן בצפון הארץ לטיולי תלמידים?

הנה כמה מהן:

  • עליה להר תבור – הר תבור הוא הר נפלא אשר שוכן מדרומם של הרי נצרת ומצפון לעמק יזרעאל. ההר נחשב אחד הגבוהים בגליל התחתון, הוא מקום שכיף לטייל בו כאשר הוא משמש תצפית נפלא על הכינרת ועל ישובים בצפון. טיול להר תבור מקנה לתלמידים את למידת ההיסטוריה של המקום כמו גם הכרת סיפורים שנוגעים למסורת היהודית, לנצרות ולמוסלמים, תוך שטיול להר תבור עם מדריך דרך מנוסה יאפשר אטרקציה נפלאה!
  • ביקור במוזיאון המרציפן – מוזיאון המרציפן שוכן ליד כפר תבור כמו גם ליד הר תבור, והוא מוזיאון נפלא וחמוד מלא במרציפנים המעוצבים בדמויות שונות, בשלל צבעים וברמת יצירתיות גבוהה. במוזיאון ניתן ללמוד על המרציפן להבין מהיכן הו מגיע וליהנות מסדנאות מרציפן כיפיות וצבעוניות במיוחד.
  • שחייה בגן השלושה (הסחנ'ה) – הגעה עם קבוצת תלמידים אל הסחנה תקנה לכם יום טיול מושלם עם השתכשכות באגד האגמים הכיפיים ביותר בעולם. הסחנה שזכה להיות מדורג כאחת מעשרים הגנים היפים בעולם, הוא מקום בו אפשר ליהנות משלל אטרקציות מים ויבשה, הוא כיפי לטיול מורשת ומעולה לסיום בשכשוך בבריכת הסחנה הנעימה.
  • טיול רגלי בנחל יהודייה – הרפתקה נוספת שאפשר לצאת אליה עם ילדים היא טיול בנחל יהודייה. טיול זה כולל מסלול הליכה בתוך מים צלולים, טיול בין ערוצי נחל יפים, רחצה כיפית למרגלות הרים, שכשוך בבריכה בזלת ומסע רגלי מושלם! הטיול כולל נחלים, בריכות קטנות מסלולי הליכה שווים במיוחד ותצפיות מעולות!

לסיכום, הצפון הרחוק לא חסרים יעדים ואטרקציות נפלאות ולכם נותר רק להתאים את הבילוי המתאים ביותר לקבוצת הילדים שלכם.

אולי יעניין אתכם גם: קורס קייט סרפינג בתל אביב והסביבה

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »