קרוז בים הבלטי

קרוז עמוס בחוויות לים הבלטי

רבים האנשים שחופשה מושלמת עבורם היא חופשת שייט אשר בה הם יכולים להגיע ממקום למקום על סוג של "מלון צף" ענק  – הלוא הוא ספינה גדולה שבה חדרים מאובזרים, חדרי אוכל, סיפונים רחבי ידיים, בריכות, ספא וכל מה שצריך כדי להתפנק וליהנות מחופשה יוצאת דופן.

עם זאת אחת האטרקציות המרכזיות שלשמה רבים יוצאים אל טיולים מסוג קרוז היא היכולת לעגון בכל יום ביעד אחר, כאשר הים הבלטי הפך ליעד מרכזי עבור אנשים שמעוניינים לצאת לקרוז בספינה על המשפחה, החברים ועם בני הזוג.

אז אילו חוויות ניתן לחוות בים הבלטי?

לפני שנסביר על החוויות השונות היעדים והטיולים למשפחות חשוב להבין כי מדינות הים הבלטי הן כאלה שמתחילות מסקנדינביה עד למדינות מזרח אירופה שכולן נמצאות סביב הים הבלטי עצום.

הקסם שנמצא בים מדינות מזרח לצפון אירופה, משמש חוויה כיפית במיוחד תוך מעבר בין האיים האסטוניים מדינות כמו שביה ופינלנד, כאשר בקרוז מסוג זה ניתן לבקר בערים כמו סנט פטרסבורג, הילנסקי ושלל ערים אירופאיות יפייפות!

מה אפשר לראות בקרוז מסוג זה?

קרוז לים הבלטי מאפשר פגישה עם הוויקינגים המעניינים והעתיקים, ערים היסטוריות, מסע היסטורי אל ארצות הוויקינג, איים נסתרים, ושלל חוויות והפלגה בים טורקיז מרהיב.

בהפלגה אל הים הבלטי תוכלו לפקוד קתדרלות מדהימות כמו קתדרת סנט אייזק ספינות טרופות שנמשו אל החוף, כנסיות בהן סיפורים מצמררים, ארמון קתרינה, טירות קסומות בתי אופרה ענקיים, כניסות סלע, ועוד.

בטיול מסוג זה תוכלו להגיע אל יעדים מרהיבים, לפקוד היכלים גותיים, ארמונות, להכיר את אגדות המקום ולסייר בין מדינה לאי כמו גם להכיר את התרבות והתושבים שבמקום.

לסיכום, אם אתם מחפשים טיול מלא בחוויות, קרוז אל הים הבלטי יכול להיות הדרך הכיפית ביותר שתוכלו להעביר בה את הקיץ הקרוב.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו