אטרקציות ביפן

4 אטרקציות שאסור לפספס ביפן

חופשה ביפן היא אחת האטרקציות שכדאי ושווה לחוות אותה אפילו אם זו רק פעם אחת , מדובר על ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, לא רק בגלל האווירה, אלא יש ביפן משהו מיוחד, כזה שלא מוצאים בכל מקום זה מתחיל בלבוש המסורתי של התרבות היפנית- קימונו מסוגנן וצבעוני, והאנשים המיוחדים ביפן. אבל לא רק משום שיש שם מגוון פעילויות שלא כדאי לפספס , אטרקציות שכדאי לחוות אותם.

אטרקציה 1- לראות נופים אחרים

יפן היא מדינה רחבת היקף, מדובר על חופים הפרושים לאורך המדינה ומכל מקום אפשר למצוא חוף כזה או אחר, ולכן כדאי לבקר בחופי יפן רק להתרשם מהיופי , מהמים, וממה שמסביב, חופי יפן מספקים תחושה של חופש תמידי גם אם מדובר על מדינה עסקית ומודרנית.

אטרקציה 2- תרבות יפנית שכדאי להכיר

התרבות היפנית יש בה הכל מהכל אם זה בתחום העיצוב היצירה, תאטרון עשיר ומעניין שמראה את הייחודיות של התרבות היפנית, המאכלים המגוונים של תרבות יפן, בהחלט מדובר על תרבות מיוחדת שכדאי להציץ ולהכיר אותה.

אטרקציה 3- טיולים בטוקיו

עיר הבירה של יפן טוקיו היא אחת האטרקציות המרכזיות וכשמגיעים ליפן כדאי מאוד לפנות כמה ימים כדי לבקר, בטוקיו יש אזור מסחרי גדול , מקדשים מיוחדים שלא רואים בכל יום, מרכז קניות גדול מאוד שאפשר למצוא בתי אופנה ומקומות בילוי רבים .

אין ספק כי טוקיו היא אחת מהערים המובילות ביותר ומי שמתכנן טיולים ליפן כדאי שיבקר בה, רק לראות מה היא תרבות יפנית ייחודיות.

אטרקציה 4- היסטוריה של יפן

לכל מדינה יש את ההיסטוריה שלה, וזה בעצם מה שיוצר את הייחודיות שלה. אותו הדבר גם התרבות היפנית יש לה לא מעט היסטוריה שנחקקה בזכרון וכדי להבין בדיוק מי היא יפן , איך היא הייתה בעבר ואיך היא כיום כדאי לבקר במוזיאונים שונים שיש ברחבי המדינה, מבצרים, וממצאים ארכיאולוגיים מעניינים .

כמובן שיש עוד המון אטרקציות ביפן הרחוקה זוהי רק טעימה קטנה ממה שיש שם, ואם אתם מתכננים טיול ליפן כדאי לבדוק אטרקציות שמתאימות לכם.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו