מה עדיף שטיח שאגי או שטיח קלאסי ומה ההבדלים

מה עדיף שטיח שאגי או שטיח קלאסי ומה ההבדלים

כל אדם אשר ניגש לרכוש שטיח לביתו, שואל את עצמו: איזה שטיח כדאי לו לרכוש? האם כדאי לו לרכוש את השטיח הקלאסי אשר היה רוכשים אנשים מאז ומעולם עבור ביתם, או שמא, כדאי לו לרכוש שטיח מודרני יותר המכונה: שטיח שאגי? גם לשטיח שאגי וגם לשטיח קלאסי ישנם יתרונות וחשוב מאוד לבחון היטב מהם היתרונות של כל שטיח, בטרם מחליטים איזה שטיח הוא השטיח המתאים ביותר לביתכם. במאמר הבא תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי סוגי השטיחים השונים וכיצד לבחור את השטיח המתאים והנכון ביותר עבור ביתכם.

מהו שטיח שאגי ומהו שטיח קלאסי

שטיחים הם דבר נפוץ מאוד. החל מתקיפות עתיקות יותר וכלה בתקופה המודרנית, השטיח מהווה מוצר פופולארי מאוד עבור בתים, משרדים ועוד. אולם, ככל שהעולם מתפתח ומשתכלל, ניתן למצוא מגוון רחב יותר של שטיחים, אשר מהם כל אדם צריך לבחור עבור ביתו את השטיח המתאים ביותר. השטיח הקלאסי הינו שטיח אשר ניתן היה למצוא כבר בתקופות ישנות. מדובר בשטיח אשר ארגו באופן ידני בעבר. השטיח היה ארוג מצמר או חומרים אחרים והיה מכיל דוגמא כלשהי במרכזו. כיום ניתן למצוא שטיחים קלאסיים אשר נארגו בעבודת יד או במכונה. מדובר בשטיחים עמידים ויציבים, העשויים מסיבים סינטטיים או טבעיים ומכילים דוגמא ציורית כלשהי בהם. שטיח שאגי לעומתם הינו שטיח שעיר, אשר מכיל בו סיבים באורך כלשהו, בצפיפות כזו או אחרת. שטיח זה מהווה שטיח פופולארי מאוד כיום ורבים בוחרים בו בשל הייחודיות שלו, הדקורטיביות שלו ועוד.

אז במה כדאי לבחור?

אם אתם מתחברים לסגנון הקלאסי, תוכלו לבחור את השטיח האידאלי עבורכם מהמגוון המוצע באתר שטיחי סהרה בתחום השטיחים הקלאסיים. שטיח קלאסי יהלום מאוד בית בסגנון עיצוב כפרי. לעומת זאת, אם מתחשק לכם ליהנות משטיח בעל מראה ייחודי מאוד, אשר קל ונוח לנקות אותו והוא ללא ספק משדרג כל חדר בו הוא מצוי. כמו כן, מדובר בשטיח שכיף ונעים לדרוך עליו. שטיח שאגי הוא השטיח הנבחר ביותר כיום.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו