צעצועים שבאמת מתאימים לכל גיל

צעצועים שבאמת מתאימים לכל גיל

יש צעצועים שאיתם משחקים לא רק ילדים קטנים, ואם חשבתם כי אתם גדולים מידי כדי לשחק עם אחד מאלה ברשימה הבאה, כדאי מאוד שתחשבו בשנית.

כדורים בכל מיני צבעים

אין כמו כדור. זה לא ממש משנה אם זה כדור שבו יש כל מיני אלמנטים שמפתחים תינוק קטן במעטה רך, או כדור קשיח שבו יכולים ילדים בוגרים יותר לשחק משחק של כדורגל בחוץ עם חברים או לבד עם עצמם. המבחר של כדורים ומשחקי כדור הוא עצום ומכיל רשימה ארוכה של סוגי כדורים ושל משחקים לילדות וילדים אשר איתם נועד הכדור הזה להיות הפעולה. כדור הוא לנצח המשחק שנמצא בכל בית וכזה שאהוב מן הגיל הכי גדול והחל מהגיל הכי קטן.

אוהל זה לא רק לפיקניק

אומנם בתחילת דרכו האוהל הרשמי היה עבור יציאה אל השטח ולינה בתוכו, אבל מאז זה היה ברור כי אוהל הוא הדבר הכי מהנה עבור שעת משחק ארוכה לכל ילד, כאשר זה כדאי ומומלץ אפילו להתקין אוהל קטן שיכול להישאר במתכונת הזו בכל פעם שבה הילד ירצה לשחק בתוכו. המבחר של אוהלים הוא מאוד רחב, כך שהאוהל אפילו יכול לשמש בתור אלמנט בעיצוב של חדר הילדים, כאשר תמיד כל האחים ואפילו ההורים מנסים להשתחל אל האוהל וליהנות שם מכל מיני משחקים.

אבא ואמא מוכנים לפעולה

האמת היא שבסופו של דבר הדרך הכי טובה לשעשע ילדים היא על ידי הצטרפות אל שעת משחק יחד איתם, אם בשימוש של צעצועים לבנים ובנות כאלה שנלווים לחוויה ואם בשימוש בהורים עצמם. ההורים הם הדבר הכי טוב עבור הילדים שלהם, כאשר בכוח אלה לקדם את ההתפתחות השכלית והרגשית של כל תינוק אל עבר בוגר מאושר ומפותח ככל האפשר. הדבר נכון לכל גיל שבו הילד נמצא, למשחקים של קו-קו, משחקים של מחבואים, משחקים של דגדוגים ומשחקים של ארץ-עיר בעל פה או על נייר.

בובות רכות ונעימות

אולי זה לא ממש נעים להודות, אבל יש אנשים אשר שומרים אוסף של בובות גם כשאר הם עברו את גיל הילדות לפני עשרות של שנים טובות. מה הסוד של בובות? הן החבר הכי טוב של הילד,בייחוד כאשר בובה יכולה להגיע בכל מיני סוגים של גדלים וצורות.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »