אטרקציות לילדים באילת

10 דברים שלא עשיתם באילת

חושבים שכבר ראיתם הכל באילת? תחשבו שוב! אם אתם סבורים כי אילת זה רק הטיילת והמצפה התת ימי – חשוב שתכירו עוד 10 פעילויות חובה שכדאי לכם לעשות במקום. אם אתם נוסעים לחופשה באילת בימים הקרובים – מומלץ שתכינו מראש רשימה של אטרקציות לילדים באילת ובילויים כיפיים עבור כל המשפחה. אז מה אפשר לעשות באילת? הנה הרשימה:

בילוי במתחמי אטרקציות באילת – העיר התוססת והצעירה מציעה מתחמי משחקים עבור ילדים ומבוגרים. במתחמים כאלה אפשר לצאת אל הרפתקאות כמו חדרי בריחה, אפשר לשחק בקונסוליות משחקים, ליהנות מסרטים בקולנוע תת מימדי ומשאר משחקים כיפיים מורגשים.

ביקור בריף הדולפינים – ביקור בריף הדולפינים הוא ביקור שנחשב בגדר חובה, שכן הוא מקנה מפגש כיפי עם החיות האינטליגנטיות ביותר בעולם החי. בשטח של 60 קילומטרים, אפשר ליהנות משחייה עם דולפינים ואף צלילה לעומק של 12 מטרים אל עומק הים.

חוויה עוצרת נשימה במצפה התת ימי – אין אדם בעולם שלא חותם או מתחיל חופשה באילת, ללא ביקור במצפה התת ימי. במקום אפשר לטייל בין בריכות ענק המכילות יצורים ימיים, כרישים מפחידים ועולם תת מימי צבעוני. ביקור כזה מקנה חווית למידה וכיף גדול עבור כולם.

טיול וניווט בבקעת תמנע – כדי לחקור את הערבה, ניתן להגיע אל בקעה הנמצאת באוזר הערבה. תמנע היא בקעה מרהיבה בה מצוקים תלולים, כאשר בטיול במקום ניתן לחזות ביופיו של נחל נחושתן וביופיו של הר תמנע המתנשא לגובה של 453 מטרים.

צפייה באלמוגים – אלמוגים הם יצורי ים מרהיבים ביופיים הנמצאים בשמורת חוף אלמוג באילת. שמורה זאת שייכת לרשות הטבע והגנים והיא המקום היחיד בארץ בו ניתן לראות כמות כזאת של אלמוגים מרהיבים, במגוון צבעים!

קורס צלילה – מי שירצה ליהנות מחוויה זוגית או משפחתית: יוכל לבחור בקורס צלילה באחד מבתי הספר לצלילה שנמצאים באילת. קורס כזה ייקח אתכם אל מעמקי יופו של הים, ואף יעניק לכם תעודת צוללן מקצועי.

רכיבה בחוות הגמלים – עוד בחופשה בדרום, מומלץ להגיע אל חוות הגמלים המציעה מסלולי רכיבה יפים, ספארי גמלים, מסלולי רייזרים ומגוון חוויות המתאימות לכל הגילים.

מסעדות דגים – כאשר אתם נמצאים באילת, מומלץ להגיע למסעדת דגים שנמצאת על הים, ולטעום מגוון מאכלים מהדגה הטרייה והמקומית.

החוף של מוש – בין מגוון החופים המוכרזים שבעיר, מומלץ לפקוד את 'החוף של מוש' המציע חוף כיפי, נעים ומסודר. במקום מוזיקה ואווירה תוססת במיוחד.

מזרקה מוסיקלית אילת – הגיעו בערב האחרון שלכם בעיר למזרקה המוזיקאלית שבטיילת ותוכלו לסכם את הטיול שלכם עם המון צבעים יופי וצלילים!

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »