מלונות יוקרה

מלונות יוקרה שכדאי לבקר בהם

מקומות רבים מזמינים ונחשקים קיימים בארצנו הקטנטונת והגיוון שבהם הוא עצום מאוד. כל מקום שרק נרצה לשהות בו יום יומיים, ישכנע אותנו למה רק הוא זה שמסוגל לתת לנו את מה שאנחנו רוצים ומה שאנחנו מחפשים. 

המון מלונות קיימים בישראל (ראו בלינק), אלה המתאימים למעמד הביניים והנמוך וכמובן למעמד האצולה והיוקרה המציאים מלונות ברמה גבוה ביותר. ננסה להביא כמה מהם:

מלון המלך דוד | ירושלים

טוב איך לא.. נתחיל עם אחד המלונות הנחשבים שיש לישראל להציע בעולם. מלון המלך דוד, הוא אחד ממלונות היוקרה המפורסמים ביותר בעולם ואתר היסטורי בפני עצמו. המלון בירושלים מארח דרך קבע מלכים וראשי מדינות, ונחשב ליהלום הבוהק של ענף המלונאות בישראל. המלון בירושלים, שנפתח לראשונה ב-1930, נמצא במיקום מושלם מול חומות העיר העתיקה וסמוך למרכז העיר. 

מלון מלכת שבא | אילת

במקום בו הים האדום והרי המדבר נהנים מהשמש החמימה, ממוקם מלון מלכת שבא אילת. המבנה היוקרתי של המלון עוצב בהשראת הארמון התנ"כי של מלכת שבא, המלון פתח את שעריו בחורף 1999. מרבית חדרי המלון נהנים מנוף עוצר נשימה של מפרץ הים האדום, בעוד שחדרים אחרים צופים אל הלגונה הרומנטית והרי המדבר. מקום מושלם לקחת בו חדר.

מלון רויאל ביץ' | בתל אביב

המלון המפואר והיוקרתי, ממוקם על טיילת החוף של העיר ללא הפסקה סמוך למרכזי העסקים ומתחמי הבילוי של תל אביב.

מיקומו האטרקטיבי של המלון מאפשר ליהנות מבילוי, תרבות ופנאי רבים. במלון זה קיימות 230 סוויטות וחדרים מעוצבים, המאפשרים לכל אורח אנשי עסקים ומשפחות וזוגות להנות עד השמים בלב ישראל.

הרברט סמואל | ירושלים

מלון הפאר הזה, המדורג רשמית ב 5 כוכבים וקובע שיא חדש של יוקרה, רמת שירות ואירוח בלב העיר ירושלים הנחשבת למרכז העולם. אנחנו וודאי לא נחלוק על כך. במיקום המושלם ביותר בעיר שוכן לו אחד המלונות היוקרתיים ביותר שניתן למצוא בישראל (בדקו שוברים למלונות יוקרה), במתחם היפהפה של סמטאות נחלת שבעה ומול נוף ציורי. קרוב לעיר העתיקה ומוקדי התיירות והדת, המסעדות, בתי הקפה וכמובן שוק מחנה יהודה הייחודי והססגוני.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו