תפאורה לאירועים

תפאורה לאירועים

אירועים וכנסים שונים הם חלק בלתי נפרד מהעולם העסקי. חברות מסוימות עושות אירועי השקה למוצרים/שירותים חדשים שלהם, אחרים חוגגים אירועי חברה אחת לכמה זמן ואילו אחרים מקימים ביתנים בתערוכות בחגים וימים מיוחדים על מנת לקדם מכירות. בין אם אתם צריכים ביתנים לתערוכה או תפאורה מסוג שונה אתם רוצים לוודא שהאירוע שלכם ממותג היטב, שהמסרים הפרסומיים מקבלים את החשיפה הנכונה ושאתם מושכים את תשומת הלב של הקהל במקום.

סוגי תפאורה לאירועים:

התפאורה היא חלק מהמפתחות להצלחת האירוע שלכם או להצלחת הביתן שלכם באירוע שבו אתם משתתפים. לתפאורה תפקיד חשוב ביצירת "קשר עין" ומשיכת תשומת הלב של הקהל, להעברת מסרים מסוימים, ליצירת תחושות ולהטמעת מסרים שיווקיים. הצבע הבולט בתפאורה למשל יכול להקנות תחושות ורגשות מסוימות לקהל, פריט מעוצב מקרטון למען, בצורה ממותגת לעסק, עשוי להיות מושא לסלפי משגע מצד האורחים ועל כן הקרבתם אל המותג ושטח הביתן. תפאורה לאירועים צריכה להיות בנויה ממצעים הממתגים את העסק ומצד שני גם לספק תחושה נינוחה ונעימה ללקוחות, יצירת אנרגיות טובות ומאוזנות ותחושה נעימה שתגרום לו לרצות להיות בסביבה. תוכלו לשלב תאורה מיוחדת, מיצגים מתחת למימד, אותיות גדולות מתלת מימד, קוביות מוארות, תפאורה בסגנון וינטג', תפאורה בקונספט מיוחד ועוד.

העמדת ביתנים לקידום מכירות:

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם מכירות היא באמצעות ביתנים לתערוכות. הביתנים תופסים שטח ותשומת לב ומתבלטים בשטח. הם מהווים הזדמנות מצוינת לצוד חלק מהאורחים המבקרים באירוע, להציג להם שירותים/מוצרים מסוימים ולמכור להם אותם באמצעות אנשי מכירות הנמצאים במקום. העמדת דוכנים מקצועיים, ממותגים וכאלה שנראים באמת טוב ומזמינים את האנשים להגיע אליהם היא אומנות המשלבת בין ידע וניסיון בתחום העיצוב לתחום השיווק והפרסום.

לעצב אירוע עם דה בסט:

חברת דה בסט תשמח לסייע לכם בבחירת תפאורה לאירועים שלכם. נציגנו יפגשו עמכם, יבנו ביחד אתכם את הקונספט של האירוע, תעלו רעיונות ותוכלו ליהנות מעיצובים ממותגים בייצור אישי ובהתאם לקונספט של האירוע והעסק. צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »