הסכם ממון

הסכם ממון לאחר החתונה או לפני? מה עדיף?

ישנם יתרונות וחסרונות בהסכמי ממון בין בני זוג לפני הנישואים ולאחריהם. לפני שנרחיב על כך ועל השאלה האם עדיף לעשות הסכם ממון לפני או אחרי הנישואין נאמר שבכל מקרה, טוב יעשו זוגות אם יערכו הסכם כלשהו הקשור בממון של שניהם במידה והם מתכוונים לקשור את גורלם וכאן והלאה.

הסכם ממון לאחר החתונה או לפני? מה עדיף?

זוגות שבוחרים לערוך את הסכם הממון ביניהם לפני החתונה, יצטרכו להישען על חלקיקי מידע שכל צד מביא עימו אך אינו באמת מכיר האם הם קיימים.

כאשר זוג כבר נישא ורק לאחר מכן עורך הסכם ממון לאחר החתונה, יוכל לדעת טוב יותר על רכוש או טובים הקיימים אצל הצד השני.

ההסבר הוא שכאשר זוג שאינו נישא, בחלק מהמקרים לא יביא את שלל ה"בעיות" שיש לו לתוך ההסכם, אם בגלל הרצון להרשים את בן הזוג או כדי להסתיר מידע כיוון שעוד לא נישאו.

שינוי או ביטול של הסכם ממון לפני הנישואין

לפעמים משתנות הנסיבות שמובילות את הזוג הנשוי לשנות, או אפילו לבטל את ההסכם לפני הנישואין. ניתן לשנות או לבטל הסכם לפני הנישואין, בתנאי שזה מה ששני הצדדים רוצים.

זכרו, בן זוג יחיד בנישואין אינו יכול לשנות או לבטל את ההסכם לפני הנישואין בעצמו – עליו להיות בעלי ההסכם ובעל החתימה של הצד השני על ההסכם.

תיקון להסכם זוגיות

כל עוד אתה ובת הזוג מסכימים, ניתן לשנות את ההסכם לפני הנישואין או לאחר הלידה. כאשר המצב הכלכלי שלכם משתנה, יתכן שתצטרכו לשנות את ההסכם שלכם.

ייתכן שתרצו גם לשנות את ההסכם שלכם אם לבן / בת הזוג שלכם יש ילדים יחד. לשם כך, עליכם להוסיף עדכון להסכם.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »