תעודת לידה מעוצבת

איך תעודת לידה מעוצבת יכולות להשפיע על האווירה בחדר התינוק?

אחד הרגעים היפים, המאושרים והמרגשים שלנו בחיים הוא לידת ילדינו. חשוב מאוד לתעד את הרגעים האלה לצורך הזיכרון וההנצחה של הרגע הקסום. כמובן שמומלץ לצלם תמונות, בין אם בצורה מקצועית ובין אם בעצמנו גם אם איננו צלמים מקצועיים, לאחר הלידה (ויש כאלה שיגידו שגם בזמן הלידה) ואף לפתח ולמסגר אותם – תמונות אותנטיות בהחלט יעשו את העבודה, אך מלבד תמונות, אחד הפריטים המהממים היום שגם עושה זאת בצורה נהדרת היא תעודת לידה מעוצבת אשר מעוצבת בהתאמה אישית לכל תינוק או תינוקת ומכילה את כל פרטי הלידה וניתנות לרכישה ברחבי האינטרנט ואצל אמנים שונים. 

תעודת לידה מעוצבת

בימים, השבועות והחודשים הראשונים לאחר הלידה. אנחנו ההורים הטריים, נשהה הרבה בחדר בו יהיה התינוק/ת ונעבור תקופה לא קלה בלשון המעטה. לעיתים נרגיש לחץ, חרדה ואם יש משהו שאנו באמת נזדקק לו הוא שינוי אווירה שיכניס לנו קצת רוגע לרגעים הלא פשוטים האלה.

ברגע שנסתכל על פריט כזה שמזכיר לנו את הלידה ואת האוצר החדש שנכנס לחיינו – מיד נתמלא ברגש ובאושר. כמובן שמומלץ להראות לתינוק או התינוקת גם תמונות וצילומים מהלידה או אחריה וגם את תעודת לידה מעוצבת. תינוקות מאוד סקרנים ואוהבים בין היתר גם לראות את עצמם. הרבה פעמים תעודות הלידה יכילו איור של חיה או דמות חמודה אחרת שיכולים לעורר עניין וסקרנות אצל הקטנטנים המתוקים.

תעודת לידה מעוצבת

תעודת הלידה מאתר UNIKID היא גם פריט עיצובי לכל דבר ויכולה להוסיף חיים וצבע ולקשט את הקיר בחדר התינוק או התינוקת.
ישנן תעודות לידה מעוצבות מסוגים שונים ומגוונים ואם ילדתן לאחרונה, אנו ממליצים לכם בחום לרכוש אחת כזאת. 

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו