מה מיוחד בצימר חרדי?

צימרים לציבור החרדי, הם בדרך כלל שונים מעט מצימרים לציבור הכללי, השוני מתייחד בעיקר בדרישות כשרות ואורח חיים של הציבור החרדי.

המפתח הראשון להצלחה בעסק, הוא היכרות עם קהל היעד והתאמה לצרכיו באופן מלא, זוהי הדרך היחידה והנכונה ביותר להצלחה בכל תחום עסקי, בארץ ובעולם. הפעלת צימר הוא עסק לכל דבר, ועל מנת למצוא ביקוש לצימר שלנו עלינו לוודא כי הוא אכן תואם לסוג הביקוש שיש בשוק.

ישנם שני אפשרויות להביא נופשים לצימר שנפתח, האופציה הראשונה היא הדרך הקלה והפשוטה אבל מצריכה תחרות קשה. האופציה השנייה פחות תחרותית אם כי מצריכה השקעה גדולה וייחודית.

הדרך הקלה יותר, היא פתיחה של צימרים לחרדים בצפון, אזור רווי בצימרים ומקומות נופש עם ביקוש גדול מאוד. מנגד באזור הצפון התחרות קשה מאוד. לא לכל אדם מתאים להיות בתחרות תמידית מדי שבוע את מי לארח והאם להסתדר במחיר כי אחרת התיירים והנופשים ימצאו מקום אחר.

אחת הדוגמאות התחרותיים ביותר, היא העיר צפת. דירות לשבת בצפת נחשבים לבעלי ביקוש גבוה במיוחד, אם כי ההיצע הקיים בעיר גדול פי כמה מהביקוש בתקופות החורף ובימים אחרים מלבד שיא העונה.

הדרך להתמודד עם תחרות, יכולה להיות הרכבת בריכה פרטית בצימר, או אביזרים אחרים ייחודיים שאין לבעלי צימרים אחרים, דברים שיגרמו ללקוחות להעדיף צימרים עם בריכה לחרדים, מאשר צימרים פשוטים יותר.

הדרך השניה היא, בחירת מקום מתאים במרכז הארץ להשקיע בווילה גדולה ומרווחת, ולהשכיר את המקום בקטגוריה של וילות לחרדים. וילות לחרדים הוא תחום שיש בו ביקוש גדול ובעיקר במרכז הארץ, אם כי ההשקעה גדולה פי כמה מפתיחת צימר בודד, גם מבחינת הריהוט הכבד והמיוחד שיהיה בווילה, וגם בגלל הגודל. בעוד צימרים למשפחות מתאימים בדרך כלל ל10 נפשות, וילות לחרדים יתאימו בדרך כלל ל30-40 איש בסה"כ.

השכרה של וילה לחרדים בדרך כלל רווחית הרבה יותר, בשל המחירים הגבוהים שמשלמים בשוק על וילות. אם כי בדרך כלל הביקוש אליהם באמצע שבוע ובמהלך השנה לא גבוה מאוד. בעת פתיחת וילה יש לקחת בחשבון כי הווילה תהיה ריקה בחלק מעונות השנה.

על מנת להתמודד עם הימים הריקים, בעלי וילות יציעו לעתים לילה שלישי חינם, על מנת שהמשפחות הגדולות יקחו 3 לילות במקום לילה 1 בודד בלבד. תופעה זו מוכרת בעיקר בימי החורף ופחות בשיא העונה ובסמוך לה.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »