מיניבוס קטן יתרונות וחסרונות

בבואנו להזמין מיניבוס קטן להסעה עבור הפועלים שלנו ניקח בחשבון שהמיניבוס יהיה מרווח מספיק עבור הכמות של האנשים המיועדים לנסוע בו.

היתרונות במיניבוס קטן

אחד היתרונות של מיניבוס קטן הוא שמדובר בכמות משתנה על פי גודלו של המיניבוס והיא נעה בין 30-15 נוסעים. כיוון שהכמות היא קטנה, אין רעש משמעותי ולכן אפשר להכיר את הנוסעים בזמן הקצר ביותר וליצור תקשורת טובה ביניהם במיוחד אם מדובר בעובדים, אנשים שנוסעים יחד לטיול וכו'.

מיניבוס קטן מוגבל בכמות הנוסעים שלו על פי כמות המושבים ולכן אין מצב שיעמדו לידך אנשים כמו באוטובוס ויפריעו לך במהלך הנסיעה .

במיניבוס הקטן אפשר לשוחח עם הנהג כיוון שהוא די קרוב לנוסעים וכך נהנים כולם מהמוסיקה או מההסברים המושמעים במיקרופון בנושאים שחשובים לכולם.

אם מדובר בהסעות מאורגנות לאירוע מסוים, או הסעה לשדה התעופה, יש בתא המטען די מקום עבור כל המזוודות והתיקים הנסיעה היא בנתיבי תחבורה ציבוריים ולכן זמן ההגעה הוא קצר יותר באופן ניכר.

החסרונות במיניבוס קטן

מיניבוס קטן הוא לעיתים קטן וצפוף מדי עבור כל הנוסעים. המושבים קרובים מאד זה לזה ולכן אין פרטיות ואם מישהו משוחח בטלפון כולם שומעים את כל פרטי השיחה.

מיניבוס קטן אינו מתאים לנסיעה ארוכה מאד כיוון שלנוסעים אין יכולת של תמרון ולכן סוג זה של כלי תחבורה מתאים בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר או להסעות של נוסעים ממקום המגורים שלהם אל מקום העבודה ולאחר כמה שעות בדרך ההפוכה.

לאנשי כל חברת מיניבוסים יש ניסיון רב בכל מה שקשור להסעות ולכן הם מתאימים את כלי התחבורה האופטימלי לכל סוג של הסעה כדי ליצור נוחות מיטבית לכל אחד מהנוסעים.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »