פעילות לשבת חתן

שבת חתן היא השבת שאחרי החתונה, אבל לא רק. גם עבור חתן בר מצווה מציינים שבת חתן. בשבת חתן נהוג להגיע לביתו של החתן או של משפחתו. זוהי שבת שבה מתכנסים כל המשפחה. אם זו שבת חתן לאחר נישואין, אז מתכנסות שתי המשפחות בשבת חתן. זוהי הזמנות נהדרת להכיר ולשוחח, לשבת יחד בשולחן שבת ובארוחות לאורך כל השבת. מכיוון שמדובר ביום שבת ומשפחות רבות שמגיעות לשבת חתן הן שומרות שבת או שבבית שבו מתקיימת שבת חתן אז שומרים שבת, הפעילויות שאפשר לעשות בשבת הן מוגבלות לדברים שניתן לעשות ביום שבת. אבל אין מה לדאוג, יש כל כך הרבה פעילויות שניתן לעשות בשבת חתן שלא מחייבות חילול שבת ושאפשר לקיים אותן גם אם אתם שומרים שבת. 

מדוע חשוב לקיים פעילות לשבת חתן? 

מכיוון שבשבת חתן נפגשות המשפחות של החתן והכלה וגם החברים שלהם, זוהי הזדמנות נהדרת להכיר, לקרב ולגבש בין האורחים בשבת חתן. באמצעות פעילות לשבת חתן אתם יכולים להעביר את השבת בכיף, בצחוקים ובפעילות מהנה. כך גם תוכלו להנות מהשבת חתן וגם כמובן להכיר טוב יותר את שאר האורחים והמשתתפים בשבת חתן.

איזה פעילוות אפשר לעשות לשבת חתן? 

דוגמה לפעילות נהדרת שהיא גם מהנה, גם מגבשת וגם שומרי שבת יכולים להשתתף בה ולקחת בה חלק – היא משחקי רצפה ענקיים . משחקי רצפה הם תמיד כיפים ומעבירים את הזמן בהנאה. מכיוון שבשבת חתן יש הרבה אורחים, אז משחקי רצפה ענקיים הם פתרון נהדר לפעילות שבת חתן שבה יכולים לקחת חלק כל האורחים. במשחקי ענק שמשמשים כפעילות לשבת חתן יכולים לקחת חלק כל האורחים, החל מפעוטות ועד אנשים מבוגרים.

תוכלו למצוא באינטרנט חברה שמקיימת את הפעילות הזו והיא מספקת משחקי רצפה ענקיים שישמשו כפעילות מעולה עבור שבת חתן.

אופציה אחרת היא ODT. קראו כאן עליה בהרחבה>>>

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »