אדריכל לבחירת סגנון השיש למטבח

השיש הוא אבן טבעית המשמשת לבניית מבנים ומונומנטים. זה קיים כבר מאות שנים וזה אף פעם לא יוצא מהאופנה. זו לא רק אבן, זו צורת אמנות. משטחי שיש למטבח הם הטרנד האחרון בעיצוב הבית. הם פופולריים כבר כמה שנים, אבל הם רק הולכים וגדלים בפופולריות ככל שיותר אנשים לומדים על היתרונות שלהם.

סגנון השיש למטבח הוא החלטה שצריכה להיעשות בזהירות. ההחלטה תכתיב את המראה והתחושה של המטבח וכן את עמידותו.

ישנם סגנונות רבים ושונים של שיש שניתן לבחור למטבח. חלק מאלה כוללים:

1) שיש קלקטה זהב – שיש מסוג זה נמצא בדרך כלל באיטליה וצבעו חם וזהוב עם ורידים לבנים שעוברים בו. הוא עמיד מאוד ועמיד בפני כתמים, אך עלול להיות יקר מכיוון שהוא מיובא מחו"ל.

2) שיש קררה – שיש מסוג זה הוא בעל צבע בהיר עם עורקים כהים יותר והוא גם עמיד יותר בפני כתמים מרוב סוגי השיש האחרים. זה יכול לעלות פחות משיש זהב Calacatta מכיוון שהוא נחצב באופן מקומי באיטליה.

3) שיש ביאנקו קררה – שיש מסוג זה בעל צבע בהיר מאוד עם ורידים לבנים העוברים דרכו ויש לו תכונות דומות לשיש קררה, מה שהופך

תקבלו הכוונה של אדריכל

אדריכל הוא אדם המתכנן, מתכנן ומפקח על בניית מבנים. אדריכלים מעורבים בכל שלבי מחזור החיים של בניין כולל תכנון, בנייה, ניהול פרויקטים ופיתוח נכסים. לאדריכלים יש בדרך כלל תואר באדריכלות מאוניברסיטה או בית ספר אחר לאדריכלות, וחייבים להיות בעלי רישיון לעסוק באדריכלות.סגנון השיש של המטבח הוא הבחירה הפופולרית ביותר עבור אנשים רבים. שיש היא אבן טבעית שנמצאת בשימוש במטבחים במשך מאות שנים בגלל עמידותה ויופייה. צריך לדעת באיזה סוג שיש הם רוצים להשתמש, כמו גרניט פורצלן או אבן קיסר, לפני שהם מתחילים לעצב את המטבח שלהם.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

תובנות מפתח לפירוק רכב יעיל

פירוק רכב אולי נראה פשוט, אבל זהו תהליך מורכב שדורש הבנה עמוקה של מערכות רכב ותקנות סביבתיות. בין אם אתם עוסקים במיחזור, בשיקום חלקים, או

קרא עוד »