משלחות טיפוס לכל המשפחה

חולקים את האתגר: משלחות טיפוס לכל המשפחה

בעבר, טיולי משפחות היו דבר מאוד פשוט וברור. כל המשפחה היתה נוסעת למקום מסוים, בין אם זה אתר נופש ובין אם זה חופשה בעיר מסוימת. מרבית הטיול כלל מוזיאונים, קניות, ביקורים באתרים היסטוריים וכדומה. מדי פעם היו יוצאים להופעות מקומיות או דברים שאי אפשר לחוות בשום מקום, חוץ במקום בו נמצאים.

עם השנים זה השתנה. היום אנחנו יכולים לראות משפחות אשר יוצאות לטיולים ביעדים שונים ומשונים, כאשר לפעמים המהות של הטיול הוא לעשות דבר יוצא דופן, מסוג הדברים שאי אפשר לעשות בארץ או מסוג הדברים שמשתלם יותר לעשות בחו"ל. מן הסתם, מדובר על דברים שכל המשפחה או רובה, אוהבים לעשות.

בין היתר, אנחנו יכולים למצוא משפחות שיוצאות לטיולי רכיבה על אופניים, טיולים שכוללים ספורט ימי מסוגים שונים, השתתפות במרוצי ריצה, פסטיבלים והופעות בחו"ל, וכן אנחנו יכולים לראות משפחות שמצטרפות למשלחות טיפוס.

על פניו זה נשמע מוזר שכל המשפחה יוצאת לטיול בחו"ל במסגרת משלחת טיפוס, אך כשחושבים על זה, יש בכך משהו די הגיוני וטבעי. הרי אם אחד אוהב משהו, הרבה פעמים הוא סוחף אחריו גם אחרים במשפחה. לא פעם זוגיות מתחילה מכך ששני בני הזוג אוהבים משהו משותף, כתוצאה מכך הילדים נחשפים לזה ועם הזמן גם הם עושים את זה.

משלחות טיפוס לכל משפחה הן שונות במהותן ממשלחות טיפוס רגילות, מאחר והן אמורות להיות הרבה יותר פשוטות וקלות, כלומר, אומנם מדובר בטיפוס הרים עדיין, אך במשלחות שאמורות להיות מיועדות לכל המשפחה, מחפשים יעדים יותר פשוטים, מחפשים מסלולי טיפוס יותר נוחים, משהו שכולם יוכלו להשתלב בו, אין פה דרגות קושי שמתאימות למטפסים מקצועיים אשר מחפשים אתגר. כמובן שאם מדובר במשפחה של מטפסים מקצועיים אז אפשר להצטרף למשלחת מקצועית.

לפני סיום חשוב לומר, מסעות וטיולים של משלחות טיפוס לכל המשפחה, כוללות בדרך כלל את כל החבילה, כלומר, טיסות, בתי מלון ועוד. מן הסתם, בשביל ליהנות מהטיול, צריך לבדוק מה המסלול, מה השטח, תנאי מזג אוויר ותנאים אחרים שנדרשים לטיפוס.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »