ספא בזוגות

ספא בזוגות

חבילת ספא זוגית

חיפוש אחר חבילת נופש עשוי להפוך למשימה מאתגרת למדי בעבור אנשים שאין להם די והותר זמן. ככל שמדובר על חופשה אז במקרים רבים ננסה לאתר את החבילה הזולה והמשתלמת ביותר כך שנרגיש שיצאנו וידינו על העליונה. למעשה ישנם פרמטרים נוספים מלבד מחיר שכדאי להתחשב בהם כאשר אנו מחפשים רעיון לחופשה זוגית.

הזמנה של חבילת ספא זוגית היא אחת האפשרויות המומלצות ביותר שיכולה לסדר לכם את החופשה הבאה ללא כל ייסורי מצפון. מדובר על שורה של כמה הצעות לחבילות ספא מפנקות שכל אחת מהן מציעה ניחוח אחר וסוג שונה של טיפול ייחודי. כל זוג הוא שונה וזו גם אחת הסיבות למבחר הרחב של טיפולים שניתן להזמין.

אילו טיפולים ניתן להזמין במסגרת החבילות?

אפשר לבחור מבין כמה וכמה סוגי חבילות ספא כאשר כל אחת מציעה כאמור משהו אחר. משך החוויה תלוי בבחירה שלכם ויכול להתפרש גם על פני 12 שעות של הנאה. כמובן שהכול תלוי במסגרת הזמן שלכם ואפשר גם להסתפק בכמה שעות של פינוק מרגיע ומשותף:

  • החבילות כוללות עיסויים מרגיעים שניתנים בארבע או שתי ידיים.
  • במהלך הטיפול המטפלים עושים שימוש בתורות שונות כמו תורת השיאצו המרגיעה, אבנים חמות שמעבירות אנרגיה ועוד דברים.
  • עיסוי איורוודה הינו אחד המפנקים שקיימים וכאשר הוא ניתן באופן זוגי אפשר להפיק ממנו ערכים מוספים. השימוש בשמן חם ומלטף מסייע בזרימת הדם ומשרה תחושה נעימה.
  • הטיפולים הממושכים יותר כוללים גם צימר למנוחה בין הטיפולים ומומלץ לברר את כל הפרטים על טיפולים אלו.
  • כל הטיפולים מתבצעים בחדרים נעימים אשר מוארים באור נרות רומנטי ומרגיע.

כמה זה עולה

אמנם לכל חבילת פינוק יש מחיר אך בסופו של דבר הוא משתלם ביותר שכן גם כאשר הטיפול מסתיים עדיין תוכלו לחוש את התחושות הנעימות שנובעות ממנו. מומלץ לקחת חלק בטיפול כמה פעמים במהלך שהשנה ובכך לתחזק את הזוגיות ולמנוע התדרדרות במצב. ניתן ומומלץ להזמין חבילה זוגית של כמה שעות במהלך השבוע ולצאת מהעבודה לפני הזמן. בסופו של דבר אתם תחזרו הביתה לפני שהילדים יחזרו מבית הספר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *