טיול לקילימנג'רו

אוהבים לטפס על הרים? אל תפספסו טיול לקילימנג'רו עם מטפסים מקצועיים!

אין דבר יותר מהנה בחיים מאשר להגיע אל פסגת הר ולראות את הנוף הנשקף ממנו. הסיבה לכך היא כמובן שבגלל ההר מאפשר לנו לראות נופים מדהימים שכמותם לא נזכה לראות בשום מקום. אך אם נסתכל לעומק יותר נראה כי יש סיבה עמוקה יותר לכך שטיפוס על הרים הוא כל כך מיוחד. טיפוס על הר זו המשימה האולטימטיבית הבוחנת את כושר הרצון שלנו את הכוחות שלנו ואת היכולות שלנו וכאשר אנחנו מסיימים אותו אנחנו מתמלאים באור עילאי. על רקע זה ניתן לומר כי אחד הטיפוסים המרגשים ביותר שניתן לעשות זה לטפס על הקילימנג'רו, פסגת ההר הגבוהה ביותר באפריקה. כמובן שלא כדאי לטפס לבד על הקילימנג'רו אלא עם מטפסים מקצועיים וכך להבטיח כי הטיפוס יתנהל על הצד הטוב ביותר ואנו נחזור ממנו בשלום.

מהו הדבר החשוב ביותר שאני צריך לדעת על חברת הטיפוס שאני בוחר בה?

אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי לפנות אל חברת הטיפוס הטובה ביותר בארץ אשר תלווה אותנו בצורה מושלמת לאורך כל ההליך. שימו לב לא די לבחור בחברת טיפוס המתמחה בטיפוסים בארץ אלא יש להבטיח כי נבחר חברת טיפוס אשר כבר טיפסה בעבר על הקילימנג'רו. אם לחברה יש ניסיון בטיפוס על הר זה היא תוכל להכין את הטרק מבחינה לוגיסטית, להכין אותנו המטפסים בצורה הטובה ביותר שיש ולהבטיח כי הטיפוס יתנהל על הצד הטוב ביותר. אם נתפשר על נושא זה אנו עלולים להיקלע לבעיה חמורה ביותר אשר תפגע בנו בצורה קשה ואל לנו להשלים עם כך בשום מקרה או מצב.

האם טיול בקילימנג'רו מחייב השקעה כספית גדולה?

אי אפשר לדבר על טיול לקילימנג'רו מבלי להתייחס לעלות הכספית שלו. אם כן אתם צריכים לזכור כי הקילימנג'רו נמצא באפריקה מה שאומר כי עלות הטיפוס עליו היא הרבה יותר זולה מאשר טיפוס על הר באירופה או בארצות הברית וזהו יתרון נוסף שבגינו כל כך כדאי לטפס דווקא על הר זה ולא על הרים אחרים.

קראו גם: גלישה על גלשני סופט

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

תובנות מפתח לפירוק רכב יעיל

פירוק רכב אולי נראה פשוט, אבל זהו תהליך מורכב שדורש הבנה עמוקה של מערכות רכב ותקנות סביבתיות. בין אם אתם עוסקים במיחזור, בשיקום חלקים, או

קרא עוד »