משימות ODT למבוגרים

3 משימות odt שיאתגרו גם מבוגרים

אם מנהלים של צוות במקום עבודה אתם בטח יודעים כי השגת שיתוף פעולה בתוך הצוות זו אחת המשימות המורכבות ביותר שיש. יש קושי עצום להבטיח כי כל חברי הצוות ישתפו פעולה זה עם זה וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב איך לשפר אותו. על רקע זה אנחנו חייבים כי אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את שיתוף הפעולה בתוך הצוות היא משימות ODT. משימות אלו הן מאתגרות, מעניינות ומחייבות כי חברי הצוות ידברו זה עם זה ויחליטו יחד על אסטרטגיה וכך שיתוף הפעולה ביניהם משתפר פלאים. לכן גם חשבנו כי יהיה זה נכון להביא בפניכם שלוש משימות ייחודיות כאשר כמובן שיש עוד הרבה מאוד משימות שאפשר לערוך.

  • מים סוערים

במשחק זה יוצרים נהר דמיוני על הקרקע ונותנים לחברי הקבוצה מספר קרשים אשר רק בעזרתם אפשר לעבור את הנהר. שימו לב מספר הקרשים צריך להיות נמוך מהמרחק שיש לעבור ועל כן חברי הקבוצה צריכים להסתדר עם קרשים מועטים ולהתגבר על קושי זה.

  • דמקה אנושית

במשחק זה מנהל המשחק צריך  לסדר משבצות באמצעות חבלים או קרשים על הקרקע. לאחר סידור המשבצות יש לקשור את העיניים של חברי הקבוצה כאשר רק אחד מחברי הקבוצה יהיה עם עיניים חשופות. בשלב זה חבר הקבוצה שרואה צריך להדריך את כלל חברי הקבוצה כיצד להגיע אל סוף הריבוע של המשבצות מבלי לגעת בחבלים או בקרשים. אז נכון זה לא בדיוק דמקה אך זה ילמד את חברי הקבוצה כיצד לשתף פעולה בצורה הרבה יותר טובה.

  • כלב רועים

במשחק זה גם כן מכסים את העיניים של כל חברי הקבוצה פרט לאחד ויוצרים מכלאה דמיונית. התפקיד של האדם שרואה את הקבוצה הוא לכוון את כלל האנשים אל המכלאה ולהדריך אותם כיצד להגיע למכלאה מבלי שהם נתקלים בשאר חברי הקבוצה האחרים. זהו משחק מאתגר מאוד בעל ערך אדיר אשר ישרת אתכם בצורה נהדרת ויפתח את המנהיגות כמו גם את האכפתיות של חברי הצוות זה אל זה.

עוד מידע ופעילויות תוכלו למצוא גם בכתובת https://www.odteam.co.il/

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

תובנות מפתח לפירוק רכב יעיל

פירוק רכב אולי נראה פשוט, אבל זהו תהליך מורכב שדורש הבנה עמוקה של מערכות רכב ותקנות סביבתיות. בין אם אתם עוסקים במיחזור, בשיקום חלקים, או

קרא עוד »