איך להתאים את השמלה לאירוע

איך להתאים את השמלה לאירוע

להתאים שמלה לאירוע

אירועים יוקרתיים מוציאים מאתנו את המיטב ובמקרים רבים נעשה כל מה שניתן על מנת להגיע אליהם במיטב מחלצתנו, לבושים טיפ טופ על פי צו האופנה האחרונה. ככל שמדובר על נשים באירועים חשובים, כל אחת תרצה להגיע מאובזרת בשמלת ערב שתתאים לאירוע ותמשוך את מידת תשומת הלב הראויה.

מאידך לא כל אירוע יתאים לכל שמלת ערב, ולכן קיימת משמעות רבה להתייעצות עם אנשים שמבינים בנושא זה. ניתן כמובן להגיע להחלטה מושכלת באופן עצמאי ולשם כך יהיה עלינו להתחשב במספר גורמים חשובים שישפיעו על מהלך הבחירה.

>>> בקרי באתר האופנה ג'וסי https://www.juccy.co.il

איך לבחור שמלת ערב לאירוע המרגש

כמו שכבר נכתב ישנם סוגים שונים של אירועים ולא תמיד יתאים להגיע עם שמלה מפוארת ועקבים. לפעמים דווקא ג'ינס וחולצה יתאימו יותר.

  • לא לכל אחת יש בבית מלתחה של שמלות ערב יוקרתיות. במקרים רבים ניתן לשכור שמלת ערב ולהחזיר אותה בתום האירוע. השכרה של שמלה יכולה להגיע לסכומים גבוהים אך לעיתים זה שווה את ההשקעה.
  • אם מדובר על אירוע חשוב כמו חתונה, כדאי לקחת בחשבון שהכלה היא המלכה של הערב ולא הייתה רוצה לגלות שיש מישהי עם שמלה מפוארת יותר משלה באירוע. ככל שהקרבה המשפחתית חזקה יותר כך יש לגלות יותר התחשבות.
  • שמלת הערב שאתה תגיעי לאירוע אמורה להתאים לאישיות ולאופי שלך. בשמלה הנכונה תרגישי נינוחה לאורך כל הערב ותוכלו ליהנות מן האירוע.
  • מומלץ לבחור בבדים נעימים ונוחים שלא יגרמו לך להזיע ויספקו גמישות.
  • חשוב להתאים את צבע השמלה לצבע העור וגם להתאים אותה לעונה שבה מתקיים האירוע.
  • לשמלת הערב שבחרת מומלץ לצרף אקססוריז, תכשיטים ונעליים תואמות. כמובן שאיפור וסידור שיער הם חלק בלתי נפרד וכדאי לדאוג להם כמה שיותר סמוך לאירוע.

סגנון על זמני

הבחירה צריכה להיות חכמה וכדאי לבחור בשמלה שתהיה בשימוש ביותר מאשר אירוע אחד. יש לקחת בחשבון שהאורך של השמלה מושפע גם מגובה העקבים שתנעלי. התאורה במקום גם לה יש תפקיד ואם מדובר על אירוע שמתקיים בשעות היום הכול יראה שונה בניגוד לאירוע בשעות הערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *