מור קורן ביקורת

מור קורן ביקורת

מור קורן קורס פסיכומטרי

מור קורן הוא בית הספר המוכר ביותר במדינה המשמש לתלמידים רבים ללימודי הכנה לקראת  מבחנים פסיכומטריים. כל התלמידים המגיעים למוסד זה נעזרים בחוות הדעת של תלמידי עבר הן באתר האינטרנט של מור קורן והן באמצעי פרסום אחרים שהמוסד מפיץ. מרבית התלמידים דואגים להעביר למור קורן ביקורת חיובית. כל מי שכותב למור קורן ביקורת טובה מציין שהבחינה במור קורן הייתה אחת ההחלטות הנכונות והטובות שלו לאורך כל השנים.

מה מיוחד בבית הספר מור קורן

שיטת הלימודים הנהוגה היא הייחודית וברמה הגבוהה ביותר בארץ, לזכותו של מור למור קורן. כל תלמיד מקבל את היחס האישי המתאים לו. הכיתות הן כיתות קטנות (10 תלמידים לכל היותר) כך שלמורי המוסד, שהם הטובים שיש בתחום בארץ, יש את כל הזמן כדי לתמוך במי שקשה לו. הלימודים למצוינות מאפשרים לתלמידים להגיע לתוצאות גבוהות בזמן אמת (השאיפה לעבור את 700 הנקודות). מור קורן רואה כישלון של מי מתלמידיו ככישלון שלו, ועל מנת לשמור על שמו הטוב הוא יעשה כל מה שביכולתו כדי שתלמידיו יעברו בהצלחה מרובה את המבחן. כדי לקבל רושם לגבי התמצאות התלמידים בחומר הנלמד נעשים מבחני "דמה" במתכונת של מבחנים פסיכומטריים מהעבר ועל פי הממצאים יכולים מורי בית הספר להמשיך בתכנית הלימודים. מבחנים אלו בנוסף לבחינת הידע של התלמידים נותנים לתלמידים אפשרות להתנסות באופן מוחשי בבחינה.

ביקורת חיובית אודות מור קורן

כל תלמיד ששאלנו את דעתו על הלימודים, אמר דברים דומים. "לא האמנתי שאקבל 700 בכזאת קלות" מחייכת רומי, שעומדת ללמוד כלכלה והנדסה בקרוב. "היחס של המורים, לצד מקצועיות גבוהה ורמה גבוהה, עשו את שלהם". ואכן, קורן, שהקים את בית הספר ב-2006, מתהדר בביקורות חיוביות בגלל הכיתות הקטנות, היחס האישי, ואפילו ההגרלה פעם בסמסטר לקורס אחד בחינם. בית הספר שממוקם בתל אביב ונתניה מציע אווירה אינטימית של לימודים, לצד מקצועיות ויחס אישי. כל אלו עושים את שלהם ומאפשרים לתלמידים להתרכז, להרים מוטיבציה ולקבל ציון מדהים לא פחות מ-700.

מדוע חשוב להתאמץ בבחינה

מור קורן קורס פסיכומטרי מסייע לקבל ציון טוב על המכה הראשונה, מכיוון שמי שרוצה ללמוד צריך לקבל ציון טוב בהתחלה ללא שיפורים. ככה זה גם מאפשר להתחיל ללמוד במוסד הטוב ביותר, ללא פשרות, וגם מעלה את המוטיבציה. מי שמתחיל "לגרור" ציונים לא טובים מאבד אמון. לכן, חשוב מאד להעביר את התלמיד כמה שיותר מהר. את זה מבטיחים בבית הספר מור קורן. מי שמעוניין ללמוד בתל אביב או נתניה, ויש לו רצון לכיתה קטנה ואיכותית, צריך להירשם כבר היום לבית הספר מור קורן, שמבטיח לימודים במוסד המובחר והנבחר, אקדמיה ברמה גבוהה, וקריירה. קדימה, הירשמו כבר היום למור קורן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *