בואו עם הקטנטנים לקורס מוסיקה לגיל הרך

בואו עם הקטנטנים לקורס מוסיקה לגיל הרך

קורס מוסיקה לגיל הרך

אנו אוהבים לשיר לילדים הקטנים, לרקוד איתם ולהשמיע להם מוזיקה שמתאימה להם. למעשה גם תינוקות מסוגלים להאזין למוזיקה וליהנות ממנה ללא הפסק. קורס מוסיקה יכול להתאים לכל גיל ואין כל בעיה להגיע עם ילדים קטנים ולהכניס אותם לתחום זה. הלימוד יקנה להם ביטחון, היכרות עם עולם שלם של צלילים והזדמנות לפיתוח של יצירתיות עצמאית.

בתי ספר שמלמדים מוזיקה לילדים מציעים קורסים שונים ומגוונים והלימוד מתבצע ביחד עם ההורים בשיתוף מלא. כל  ילד וילד מקבל את תשומת הלב הראויה ומתפתח בקצב שמתאים לו.

קורס מוזיקה  – איך זה עובד באמת

מדובר על לימודים בסיסיים ביותר והם יקנו לילד את חוש הקצב, ויפתחו את השמיעה המוסיקלית שלו ואפילו ילמדו אתו קריאת תווים. הדמיון הוא חלק בלתי מפרד מעולמו של כל ילד ולכן ילדים צעירים מתאימים ביותר ללמידה של מוזיקה.

  • נגינה על מקלדת היא המתאימה ביותר בתור ההתחלה וילדים רבים מתחברים אליה וקולטים מהר מאוד את החומר.
  • את הלימודים עורכים בקבוצות קטנות כאשר אחד ההורים משמש כמלווה בזמן השיעור. כך ניתן לייצר חוויה משותפת של ההורים עם הילדים וליהנות ביחד. בסופו של דבר גם ההורה לומד הרבה מן המפגש.
  • הלימוד בגיל צעיר מחדיר בילד מוטיבציה להישגיות, כל הצלחה היא בבחינת ניצחון קטן בדרך אל האושר.
  • האווירה היא תמיד כיפית ולא רשמית והילדים יכולים להרחיב את מעגל החברים שלהם ולהכיר עוד ועוד חברים חדשים.
  • ישנו גם ערך נוסף לשיעורים שמביא לחינוך לסובלנות וסבלנות.

מתי ניתן להירשם לקורס מוסיקה

ההרשמה  בדרך כלל מתקיימת בתאריכים קבועים וכדאי לברר היכן מתקיימים לימודים מסוג זה. קיימים בתי ספר שונים ברחבי הארץ שחלקם מציעים גם לימודים לילדים צעירים ואפילו פעוטות כמו לימודי מוזיקה בימאהה. ככל שתתחילו יותר מוקדם כך הסיכוי להצלחה יהיה גבוה יותר.

התפיסה של ילדים היא מהירה מאוד והם יתקדמו במהירות בסולם ההצלחה וישלטו בכלי הנגינה שלהם. בהמשך ניתן לעבור לכלי נגינה אחר שהילד מתחבר אליו יותר. רכישת ידי מוזיקלי תתרום להעשרת הידע של הילדים והם יפתחו אישיות אינטליגנטית יותר וסקרנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *