מה צריך לדעת על השכרת מתנפחים לאירוע?

מה צריך לדעת על השכרת מתנפחים לאירוע?

השכרת מתנפחים לאירוע

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר הורים אשר שוכרים מתנפחים לאירועים שונים. מדובר על אטרקציה מאוד פופולארית בקרב אירועים של ילדים קטנים, בפרט אירועים אשר נערכים בגן, בתי ספר וכן כמובן באירועים פרטיים, כמו ימי הולדת או מסיבות אחרות שהורים נוהגים לערוך עבור הילדים שלהם או בהשתתפותם.

אותם מתנפחים אשר ניתן לשכור אותם מחברות שונות שמתמחות בתחום, מאפשר לילדים לשחק בצורות שונות, בין אם זה עם עצמם לבדם ובין אם זה עם חברים שלהם בני אותו גיל. לעיתים מדובר על מתנפחים שדורשים תשומת לב של מבוגרים ולעיתים מדובר על מתנפחים שהילדים יכולים לשחק שם לבדם, ללא ליווי של אף גורם.

אנחנו יכולים למצוא חברות שונות אשר מתמחות בהשכרת מתנפחים בכל רחבי הארץ, אחת מהן היא "מתוק וקופץ". חלק מהחברות פועלות באופן כזה שהן מציעות אך ורק מתנפחים להשכרה, בעוד שישנן חברות שמציעות מגוון רחב של אטרקציות לאירועים, כולל אטרקציות עבור אירועים של מבוגרים, ובין היתר הן גם מציעות אטרקציות כמו השכרת מתנפחים לאירועים של ילדים קטנים.

כשאנחנו ניגשים לחברה לצורך השכרת מתנפחים, עלינו לקחת לדעת כמה דברים. ראשית, בשביל שנוכל להשתמש במתנפחים, אנחנו צריכים להשתמש במשאבות מתאימות ולעיתים אף בגנרטורים, אם האירוע נערך בשטח חיצוני מרוחק ממבנה וממערכת חשמל.

שנית, אנחנו צריכים לזכור שאותם מתנפחים חייבים לשאת את כל תקני הבטיחות הנדרשים, הם צריכים להכיל את האלמנטים שיאפשרו לשחק עם המתנפחים בצורה נוחה ובטוחה. אנחנו לא יכולים לאפשר לילדים שלנו לשחק באלמנטים השונים בצורה לא בטוחה ולא טובה.

שלישית, חשוב מאוד שאנחנו נדע להגדיר אילו מתנפחים אנחנו רוצים לשכור, באיזה גודל ואיזה שטח הם אמורים לתפוס. מבחינת הגודל של המתנפחים, אז ברור שהכוונה היא גם לגובה וגם לאורך. שניהם חשובים בשביל שנוכל לדעת אילו שטח הם תופסים במקום.

בדרך כלל השכרת מתנפחים מתבצעת פר שעות מסוימות, אלא אם מדובר באירוע שנמשך מספר ימים ואז יש צורך כמובן לשכור את המתנפחים למשך כל תקופת האירוע, על מנת שיהיה ניתן ליהנות מהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *