צימרים לפי שעה

צימרים לפי שעה – לא תמיד יש זמן ללילה שלם

כשאנחנו חושבים על צימרים, בדרך כלל, באופן טבעי, אנחנו חושבים על צימר ללילה אחד או מספר לילות, צימר אותו שוכרים מבעוד מועד לצורך חופשה קצרה או ארוכה. בדומה לחדרים בבית מלון, אנחנו יכולים לשכור צימר במקומות שונים בארץ, לקבל אותו בשעת אחר הצהריים ולעזוב אותו בבוקר, אחרי לילה אחד, כאמור, או אחרי מספר לילות.

אך יש אופציה נוספת והיא, לשכור צימר לפי שעה דרך פורטל 24 ROOMS. הרעיון הוא, במקום לשכור צימר ללילה שלם, אנחנו פשוט שוכרים אותו למספר שעות על פי הצורך. זה יכול להיות במהלך היום או בשעות הערב והלילה, תלוי בצורך שלנו. אנחנו יכולים לבצע את ההזמנה מבעוד מועד באמצעות האינטרנט או הטלפון, או לחילופין, אנחנו יכולים לבצע את ההזמנה באותו רגע, מעכשיו לעכשיו.

צימרים לפי שעה, זה למעשה שדרוג במובן מסוים של הקונספט חדר לפי שעה. אם בעבר היו משתמשים בעיקר באופציה זו בשביל לשכור חדרים למשך שעות ספורות, לכל עניין שהוא ובפרט לצורך עניינים אינטימיים, אזי שכיום אנחנו לא חייבים להסתפק בחדר, אנחנו יכולים לשכור צימר.

מאחר וצימר הוא מקום יותר גדול, יותר מפואר ויפה, אזי שבאופן טבעי הוא יכול להתאים לא רק לצורך עניינים אינטימיים של בני זוג. אומנם, בדרך כלל נהוג להזמין לשם כך את הצימר, בין אם זה זוגות אשר לא יכולים להישאר במקום לילה שלם, זוגות שיש להם כמה שעות בהן הם יכולים להתבודד ביחד, לשבור את השגרה היומיומית שלהם, אך מלבדם יש עוד גורמים נוספים שיכולים למצוא עניין באופציה זו.

למשל, אפשר להזמין צימר לפי שעה לצורך אירוח של חברים, אפשר להזמין צימר לצורך מסיבת רווקות או מסיבת רווקים שתימשך מספר שעות במקום, אפשר לצורך מפגשים במסגרת העבודה מחוץ למשרד ועוד. מן הסתם, לכל צורך שהוא, יש לוודא שאכן אפשרי להזמין את הצימר לשם כך, ואפשר לעשות זאת במסגרת הזמן בו מעוניינים. צריך לבחון גם את האופציה שניתן להרחיב את משך זמן השימוש בצימר, אם יש בכך צורך.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו