קופת חולים לחיות

קופת חולים לחיות? יש דבר כזה וזה משתלם!

קופת חולים לחיות – זוהי ללא ספק ההמצאה הגאונית ביותר של השנים האחרונות! אם בעבר כל ביקור אצל הווטרינר עלה הון תועפות, הרי שהיום מדובר על מחירים הרבה יותר סבירים והרבה יותר הגיוניים. בדיוק כמו שאתם הולכים לקופת חולים כשאתם לא מרגישים במיטבכם, כך בדיוק אמור להיות המצב עם חיות המחמד שלכם. הרי אין שום סיבה שתוציאו מאות אלפי שקלים על כל ביקור אצל הווטרינר ועל כל צילום רנטגן. אומנם הרפואה הפרטית קיימת בארץ, אך רוב האנשים עדיין יעדיפו את הרפואה הציבורית. אותו הדבר בדיוק, נכון גם לגבי בעלי החיים שאנחנו מגדלים ואוהבים כל כך. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו ביקור אצל הווטרינר, כאשר ברור מראש שהקנס הכספי ביציאה ממנו יהיה גבוה ולפעמים אף בלתי אפשרי לתשלום. לכן קופת חולים שמיועדת במיוחד לבעלי חיים, מהווה את הפתרון האולטימטיבי לכל מי שמגדל חיות מחמד.

קופת חולים לחיות – כל הסיבות להצטרף למהפכה

כאמור, הסיבה המרכזית ביותר היא כסף. אף אחד לא אוהב לשלם יקר מידי, ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו את המחירים של המרפאות הפרטיות שקיימות היום בשוק. כתוצאה מכך נוצר מצב עצוב, שבו אנשים רבים מעדיפים לוותר על ביקור אצל הווטרינר, היות והם פשוט לא יכולים לעמוד בכך מבחינה כלכלית. אך ההקמה של קופת חולים שמיועדת לחיות מחמד, יכולה לשנות את כל תמונת המצב, ולאפשר לכל אחד את היכולת לטפל בחיה האהובה עליו בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מדובר על רשת של מרפאות המוצבות במספר מוקדים שונים בארץ, אשר מספקות לחברי קופת החולים סל שירותים נרחב ומשתלם במיוחד. סל השירותים כולל ביקורים אצל הווטרינר ללא צורך לשלם דמי ביקור, מתן של חיסונים שוטפים וטיפולים מונעים לפרעושים, קרציות ותולעי מעיים, וכמובן הנחות משמעותיות בביצוע של בדיקות מסובכות וניתוחים כירורגיים מורכבים.

לסיכום, קופת חולים לחיות באתר http://www.kupet.co.il/ יכולה לאפשר לכל חובבי החתולים והכלבים למיניהם, להגיע לביקורים שוטפים אצל הווטרינר ללא שום חשש מהוצאות גבוהות ובלתי צפויות. מדובר על רשת של מרפאות המספקות שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

 

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו