מתנפחים

מתנפחים

מתנפחים

מתקני המתנפחים כבר ממלאים כל אירוע. אם זה בימות הקיץ החמים ואם זה בחורף. המתקנים מאפשרים בילוי לכל המשפחה היות והמגוון שקיים הוא כה גדול.

בעבר היה מדובר בהשקעה לא קטנה מבחינה כלכלית אך כיום כמעט בכל אירוע שתקחו בו חלק אם זה ימי הולדת, בר/ת מצווה, בתי ספר, עיריות ועוד תמצאו לפחות מתקן אחד ועליו ילדים משחקים יחדיו ואם תסתכלו ממש טוב תראו הורים מחייכים מסביב.חשוב ומומלץ לבחור מתנפחים על פי סוג האירוע זאת אומרת האם זה אירוע פרטי וקטן או אירוע המוני עם כמות גדולה של אנשים ואז אנו צריכים מתנפחים שיעמדו בתקנים ובטיחות המשתתפים באירוע. בכל מקרה, על מנת להבטיח את ההנאה של האורחים יש לעשות לפני את הבדיקות הנדרשות.

בטיחות לפני הכל – ישנם מתנפחים שדורשים מפעיל בעיקר אלו המערבים מים וישנם מתנפחים שמתאימים לגילאים שונים. כאשר אתם מזמינים מתנפחים לארוע או מאפשרים לילדכם להשתולל על אחד וודאו מבעוד מועד כי המתקן מתאים לגיל הילד והוא לפי תקני הבטיחות. אם מדובר בילדים קטנים אז המתנפחים שמתאימים להם הם מגלשות , טירות צעצועים , טירות קפיצה ג’ימבורי לגיל הרך ועוד . ואם מדובר בגילאי נוער ומעלה אז ניתן להזמין מתקנים מתנפחים כמו קיר טיפוס , באנג’י ראן, אקולייזר השור הזועם ועוד …כבר מזמן לא מדובר במתקנים שמתאימים רק לילדים כי אם לבני נוער אמיצים במיוחד ואפילו למבוגרים שנהנים לפחות כמוהם. אחרי הכל מדובר באטרקציה צבעונית ולרוב תופסת שטח רב. סביבה התקהלות וההנאה היא לא רק לאלו שנמצאים על או בתוך המנפחים אלא גם לאלו שמסתכלים מהצד ונהנים מההתפעלות והתחרותיות. בשונה ממתקנים אחרים אשר לעיתים יכולים לעורר תחרות בקרב הילדים או בני הנוער. במתנפחים הילד או המבוגר מתמודד מול עצמו. אם זה בטיפוס, קפיצה ועוד.
כמו שכבר הבנתם, המבחר הוא עצום ותמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולבצע השוואת מחירים היות והתנודות בשוק הן רבות. בידקו מול המפעיל האם יש ברשותו רשיון הפעלה ותמיד הסתכלו על הילד בזמן המשחק. המשחק על המנפחים לא פוטר אתכם ההורים מהשתתפות גם אם פסיבית יותר בבילוי. בקיץ ישנם פעילויות מתנפחים הכוללת מים. מדובר בהנאה יוצאת דופן לכל המשפחה המקררת ונעימה ובטיחותית מהרבה פעילויות אחרות המערבות מים. ההנאה מובטחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *