חגיגות בת מצווש האם לא עברנו את הגבול?

חגיגות בת מצווש האם לא עברנו את הגבול?

איך לחגוג בר מצווה בצורה מיוחדת?

ילדה שחוגגת בת מצווה זו נערונת חביבה שים של חלומות גודש לה את הראש. והיא רוצה כמובן להתחיל להגשים אותם אחד לאחד. היא רוצה להצטלם ולארח, לערוך אירוע בתוך מועדון לבת מצווה ולקבל מתנות, ולחגוג באופן מושלם. כמה פעמים בחיים חוגגים יום הולדת של גיל שתיים עשרה? אבל הורים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים בשאלה – האם הגזמנו עם העניין? האם החגיגות הללו לא חורגות מגבולות הטעם הטוב? האם לא הפרזנו ופינקנו יתר על המידה? לאן עוד נגיע עם החגיגות המטורפות הללו?

סחף חברתי באירועים

אפשר לומר כי מדובר על סחף חברתי שהולך ומתפתח עוד ועוד. ניתן לראות גם בנים החוגגים בר מצווה במועדון או אולם אירועים מפואר. הילדה משתתפת באירועים של חברות, היא נוכחת ומקבלת מושגים ורעיונות, היא רואה את הבוק של החברה ורוצה גם. ולא די בכך שהיא רוצה גם, היא רוצה יותר. כי גם היא רוצה להרשים, לעורר התפעלות. ובמקרים רבים גם אתם ההורים ניצבים לצדה עם החלומות הזוהרים הללו, ורוצים להגשים יחד אתה את החלומות הנוצצים. גם אתם סבורים שזו פעם יחידה בה היא הופכת להיות נערת בת מצווה. הלא כן?

כיצד ניתן לשים גבול?

כאשר מגלים כי אירועי בת מצווה הפכו להיות עניין מטרוף, כאשר אנחנו משקיעים קצת יותר מידי הרבה זמן, כסף ומחשבה סביב העניין, זה סימן ברור לכך שהנה הגבול נחצה ואנחנו משקיעים משאבים רבים מידי בעניין שהוא אמנם חשוב, אבל לא זו הדרך ולא זו העיר. ולכן חשוב לעצור מבעוד מועד, ולחשוב יחד עם הבת הנחמדת אשר חוגגת בת מצווה. איזה סוג אירוע היא רוצה? מה חשוב לה שיהיה? עד כמה נראה לה שיש להשקיע בעניין הזה? ומהם החלומות שלה?

המסיבה שלנו – מה שמתאים לנו

בהתאם לשיחה זו ולתובנות שלה יהיה נכון לתכנן את האירוע המתאים לכם. וזה לא משנה אם חברות ערכו אירועים עוצרי נשימה או הזמינו כמות עצומה של אורחים, לא משנה אם חברות הזמינו מפעילים יוקרתיים או תקליטנים ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לכם לחגוג כמו שמתאים לכם בלי להסיח את דעתכם ממה שחשוב ונכון לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *