למה גיטרות ישנות עולות יותר

למה גיטרות ישנות עולות יותר

גיטרות אקוסטיות

המאמר בשיתוף https://www.avigil.co.il

בעולם שבו אנחנו חיים כיום הצעירים הם המרוויחים הגדולים כאשר אנחנו יכולים לראות שככל שעובר הזמן כך הזמרים הם יותר צעירים כך השחקנים והדוגמנים הם יותר צעירים ואפילו אנשי העסקים והפולטיקאים הולכים ונהיים יותר ויותר צעירים. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אולי לא מדברים הרבה על כך אך יש הרבה מאוד תחומים בהם דווקא הישן שווה יותר. זה נכון כאשר אנחנו מדברים על יין, זה נכון כאשר אנחנו מדברים על אומנות, זה נכון כאשר אנחנו מדברים על מכוניות עתיקות וזה בטח ובטח נכון כאשר אנחנו מדברים על גיטרות. אתם צריכים לדעת כי כיום גיטרה ישנה שווה פעמים רבות יותר מאשר גיטרה חדשה וזאת עקב הביקוש האדיר שיש לגיטרות ישנות ועקב העובדה כי לדעת רבים גיטרות ישנות הן פשוט הרבה יותר טובות ומפיקות צליל הרבה יותר טוב ועל כן כדאי לקנות דווקא אותן.

מדוע לא לקנות גיטרות ישנות או חדשות באתרים מחו"ל?

כאשר אנחנו קונים גיטרה ואין זה משנה אם אנחנו מדברים על גיטרה חדשה או ישנה אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי לקנות את הגיטרה הטובה ביותר בשוק. ככל שהגיטרה תהיה יותר טובה כך היא תענה על הצרכים שלנו בצורה יותר מושלמת. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי יש משמעות אדירה לשאלה היכן אנחנו קונים את הגיטרות כאשר אתם צריכים להבין כי כדאי לכם לקנות את הגיטרות רק בארץ. עליכם לקחת בחשבון כי גיטרה שאתם קונים באתר מחו"ל לא תהיה בהכרח ברמה גבוהה וזאת עקב העובדה כי אתר מחו"ל לא חייב כלום לצרכן הישראלי ולכן פעמים רבות לא יהיה אכפת למכור לו גיטרה באיכות ירודה.

התאימו את הגיטרה שאתם קונים לרמתכם המקצועית

כאשר אנחנו מדברים על גיטרה אנחנו צריכים לזכור כי עליה להיות מותאמת לרמה המקצועית שלנו. עליכם להבין כי יש הבדל גדול בין גיטרה שאתם קונים לילד ובין גיטרה שיש לקנות לנגן מקצועי ובנוסף יש הבדל בסוג הגיטרה, גיטרה אקוסטית או קלאסית ועל כך אתם צריכים לשים דגש כאשר אתם מתלבטים איזה גיטרה לקנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *