מלבישי / מלבישות טלוויזיה ועדיין לא שמעתם על מחסני לב?

מלבישי / מלבישות טלוויזיה ועדיין לא שמעתם על מחסני לב?

מחסני לב

לא תמיד קל למצוא לבד תלבושות שיענו על הצורך במיוחד אם מדובר בתלבושות אותנטיות שהיו אופייניות לתקופות מסוימות בהיסטוריה.

מחסני לב מציעים את המענה המשולם בדיוק לצורך הזה.

מחסני לב מציעים מענה לכל מי שמלפש תלבושות מיוחדות מתקופות שונות בהיסטוריה.


מחסני לב – מחסן תלבושות ותחפושות לכל מטרה

מלבישי טלוויזיה יכולים למצוא את המענה המושלם לכל צורך ולכל תלבושת כמעט שרק יעלה בדעתם.

מדובר במחסן המכיל את כל סוגי התלבושות ואת כל האביזרים הנדרשים על מנת להפוך את ההפקה וההופעה למשהו מיוחד באמת שאפשר למצוא בו גם חנות תחפושות לפורים.


לא שמעתם על מחסני לב?

אם אתם מתעסקים עם הפקות ועם הופעות, קשה לנו להאמין שעדיין לא שמעתם על מחסני לב. מדובר בהחלט במקום עם השראה. מקום אשר מציע את האפשרות לבחור את התלבושות הכי מקוריות והכי אוטנטיות מכל תקופה שרק תבקשו בהיסטוריה.

מחסני לב הינו מחסן תחפושות ותלבושות וותיק ומבוסס. הוא נוסד כבר בשנות החמישים בעיר תל אביב. הקים אותו לב לוריא ז"ל שהיה מוותיקי תיאטרון "האוהל". למעשה הוא התחיל את דרכו בהשאלת תלבושות לתיאטרות ובהמשך התווספו עוד ועוד אביזרים כאשר עם הזמן הפך המקום למרכז גדול המחזיק ברשותו מלאי ענק של תלבושות. מדובר כיום באוסף ענק אשר גדל ומתרחב כל הזמן עוד ועוד.


למי זה מיועד?

אז נכון שבעבר הייתה הפעילות של מחסני לב מיועדת בעיקר עבור מוסדות שונים, גופים גדולים וכדומה. אך בשנים האחרונות אנחנו עדים לתנופה גדולה ומשמעותית אשר מאפשרת להם להציע לכל דורש את האפשרות לשכור תלבושת מתאימה לכל מטרה. בין אם זה לצורך צילומים מיוחדים, לצורך אירועים, למסיבות פורים כמו גם לכל מטרה אחרת.

האפשרות לקבל תחפושת מושלמת ואותנטית ברמה כזו חוסכת הרבה עבור אלו הזקוקים לתחפושת אוטנטית ומושקעת. הרבה יותר פשוט להיכנס אל מחסני ההשכרה ולבחור את התחפושת המושלמת כולל כל האביזרים מאשר 'לשבור' לבד את הראש איך ליצור את התחפושת וכיצד להפוך אותה לאמתית ואוטנטית.

מלבישי טלוויזיה כבר גם יודעים היום כי אם הם רוצים לצאת עם תלבושת מושלמת – מחסני לב – זוהי הכתובת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *