אירועים

בורג' בנימינה – מקום מושלם לכל סוגי האירועים תחת כיפת השמיים

חולמים על אירוע קסום תחת כיפת השמיים? זה הזמן להכיר את בורג' בנימינה – המקום הכי טבעי לאירועים תחת כיפת השמיים.

גני אירועים בטבע באור עקיבא ויישובי השרון, הפכו בשנים האחרונות למתחמי אירוח מבוקשים, כאשר בראש רשימת גני האירועים המומלצים ביותר באזור השרון, ניצב גן האירועים בורג' בנימינה המהווה חלק בלתי נפרד מהאתר ההיסטורי ה-בורג'.

ה-בורג' הינו חאן היסטורי אשר נבנה על ידי התורכים במאה ה-18, כאשר הברון רוטשילד רכש את אדמות האתר בשנת 1900. בתחילת המאה ה-20, אדמות הבורג' שימשו את מייסדי זיכרון יעקב לצרכי גידול תבואה. מאז שנות ה-90 של המאה החולפת, הבורג' פועל כמתחם אירועים לכל דבר ועניין, כאשר לאורך כל ימות השנה מתקיימים בו אירועים שונים תחת כיפת השמיים.

אירועים

יתרונות האירוח בגן האירועים בורג' בנימינה

כאחד ממתחמי האירוח היפים ביותר באזור השרון, בורג' בנימינה, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות אירוח במקום הנכון לכל סוגי האירועים תחת כיפת השמיים. בין יתר יתרונות המתחם תוכלו למצוא:

  • עבר והווה יוצרים אירוע מיוחד וקסום – בורג' בנימינה ממוקם בסמוך למעט אבוקדו והוא חבוי בתוך גן טראסות עתיק הידוע בשם ה-בורג'. השילוב בין שרידיו ההיסטוריים של החאן הגדול לבין מתקני ההפקה והאירוח החדישים העומדים לרשותכם במתחם, למעשה מייצר את הייחודיות של כל סוגי האירועים המתקיימים בשטח הגן.
  • פתרונות אירוח והפקה בהתאמה אישית מלאה- לכל סוגי האירועים המתקיימים בשטח הבורג', מותאמים פתרונות אירוח והפקה בהתאמה אישית מלאה לאופי וסוג האירוע, מספר המשתתפים בו ומאפייני האירוע ודרישותיהם של מזמיני האירוע. פתרונות האירוח כוללים גם שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר.
  • אפשרות לקיום אירועים לאורך כל שעות היממה- בגן האירועים בורג' בנימינה ניתן לקיים את כל סוגי האירועים תחת כיפת השמיים גם במסגרת אירועי בוקר-צהריים וגם במסגרת אירועי ערב בהם ניתן לקיים גם מסיבות ריקודים אל תוך הלילה ומבלי להפריע לאיש.

למידע נוסף על יתרונות האירוח הממתינים גם לכם בגן האירועים בורג' בנימינה, צרו קשר עוד היום עם נציגי המקום.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »