הצגות בבימה

נושמים תרבות – הצגות בבימה שאסור לכם לפספס

אין כמו ללכת אל הצגת תיאטרון על מנת להפר את כל החיבור הזה אל המסכים הדיגיטליים, דבר שהפך לחלק בלתי נפרד בכל דקה ובכל שנייה של כל אדם בוגר וילד קטן, כן יש מעבר ליובל המבולבל. הצגה היא המקום הזה שבו יכולים לראות בצורה הכי מומחשת שאפשר כל מיני סוגים של סיפורים, דרמה, קומדיה ומחזמר נהדר. הקסם של התיאטרון הוא חזק ומושך בכל פעם מחדש, והבימה מצליחים בכל פעם להביא את פניני התרבות שאליהן חשוב ללכת מידי פעם בפעם.

זרים מושלמים

זהו מחזה שעובד מסרט מוכר ומצליח של הבמאי האיטלקי פאולו גנובזה. הצגה שגורמת לחשוב על החיים המודרניים ועל החלק של הטלפון החכם בחיים של כל אחד ואחת, עם שורה של סודות שמתגלים בארוחה שבה המשחק הוא לחשוף את כל מה שעולה בהודעות הטלפון שמקבל במהלכה כל אחד ואחד. המתח הוא גדול ומה שמתגלה הוא מפתיע בכל פעם מחדש.

גבעת חלפון אינה עונה

מי לא מכיר את סרט הפולחן של אסי דיין שכיכב בסוף שנות השבעים, וכעת הפך להצגה משובחת עם כל השירים האהובים מן הסרט ושחקנים מן השורה הראשונה. זו הזדמנות נהדרת לחוות את הסרט בצורה של תיאטרון משובח, ולצאת אל עבר זיכרון משנות הילדות או מעבר לכך, תלוי מה היה גילכם בשעה שבה הסרט אל האקרנים עלה.

קראו על הופעה של מיקי – אריה שאהב תות

יש רופא באולם

אם מחפשי אחר קומדיה ברוח האנגלית החדה, זו ההצגה שאתם צריכים ללכת אליה. זוהי קומדיה מטריפה שבה מעובד מחזה של ריי קוני האנגלי למשהו שאליו יכולים להתחבר גם הישראלים של ארצנו הקטנה עם צחוק רב בזכותם הרבה של רמי הויברגר ויעקב כהן בליהוק נפלא.

בעלה של אישתי

אחת מן היצירות היותר משעשעות שאליהן ניתן ללכת כאשר רוצים לצאת אל הצגה יותר קלילה בתוכן שלה. מדובר בשני גברים אשר מגלים לתדהמתם הרבה כי האישה הדיילת שלהם היא כזו אשר התחתנה עם שניהם ונשואה להם בו זמנית ואיתם מחלקת את הזמן בהתאם לשעות עבודתה. רגע הגילוי, העימות והתחרות על ליבה הם רצופים בצחוק ושעשוע רב לקהל.

ומשהו לילדים, קראו על פסטיפאן או פסטיפאן 2019

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו