מיתרים לגיטרה

איך בוחרים מיתרים לגיטרה

מאז שאנשים החלו להסתובב בכדור הארץ הם חיפשו אחר דרכים להביע את עצמם ולהוציא החוצה את הרגשות שלהם. בהתחלה זה היה באמצעות ציור על קירות, ואז אט אט הם החלו לפתח כלים נוספים להביע את עצמם ואת הרגשות שלהם. אין ספק כי השיא הגיע אם ההמצאה הראשונה של כלי נגינה. שירה וניגון הם אולי הדרך היפה ביותר להביע את עצמנו ויש להם השפעה אדירה עלינו ועל החיים שלנו. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כל מי שמחליט לנגן משהו צריך לקחת בחשבון כי הוא חייב לכי נגינה מתאים. כאן המקום לומר כי הדרך הטובה ביותר לנגן היא ללא ספק באמצעות גיטרה. העניין הוא שאנשים שלא מן התחום חושבים כי הגוף של הגיטרה הוא הדבר החשוב ביותר והגם שיש לו משקל גדול בניגון שלנו יש משקל לא פחות גדול לנושא של מיתרים לגיטרה ועל כך יש לתת את הדעת.

מדוע כל כך כדאי לקנות מיתרים בחנות אמינה?

עליכם לקחת בחשבון כי ככל שתקנו מיתרים יותר טובים כך הניגון שלכם יגיע אל גבהים יותר גדולים וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. על כן אתם צריכים להבין שיש משמעות אדירה לשאלה איפה אתם קונים את המיתרים והאם זה בחנות גיטרות איכותית או לא. עוד נקודה שאתם צריכים לקחת בחשבון היא שככל שתקנו את המיתרים בחנות יותר אמינה כך תוכלו להיות בטוחים כי הם יותר טובים. עליכם לזכור כי מתירים איכותיים הם פעמים רבות לפחות 50% מרמת הנגינה שלכם ועל כן אתם צריכים להבין שיש משמעות אדירה לנושא זה ועליכם לקחת זאת בחשבון.

איך אדע כי החנות היא אכן אמינה?

אז איך נוכל להיות בטוחים כי אנו קונים את המיתרים הטובים ביותר עבור גיטרות אקוסטיות או אחרות? מה אנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? התשובה היא שאנו צריכים לבחון כמה שנים החנות קיימת. עליכם להבין כי ככל שהחנות קיימת יותר שנים כך אתם תוכלו להיות בטוחים כי היא עונה על הצרכים שלכם בצורה יותר מושלמת ולהיות בטוחים כי היא מוכרת את המיתרים הטובים ביותר שיש.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו