חבילות פרטנר טיוי - האם הבשורה נמצאה?

חבילות פרטנר טיוי – האם הבשורה נמצאה?

שוק התקשורת מוצף בימינו ביותר מעשר חברות אשר מציעות את שירותיהן לציבור הישראלי. הן מתחרות על תשומת לב ועל כספנו בפלטפורמות שונות: טלוויזיה אינטרנט וטלפון וקווי. חלקן מציעות גם חבילות טריפל אשר כוללות אספקת כל שלושת השירותים במחירי מבצע. מעקב מסודר אחרי שלל הצצעות יאפשר לנו להוזיל את עלות החבילה ולחסוך סכומים גדולים. כמו כן כדאי לעקוב אחרי מבצעים ולהגדיר בדיוק מהם הצרכים שלנו, מהי מהירות הגלישה שתספיק לנו וכן נפח האחסון. אותם דברים אמורים גם בבני משפחה להם אנו רוכשים מכשיר סלולרי. החברות השונות יוצאות מדי פעם במבצע חדש ואסור לנו להתבלבל באותיות הקטנות. כמו כן כדאי לזכור שההבדלים הגדולים נמצאים בתחום הטלוויזיה, מאחר שיש עשרות רבות של ערוצים וכן יס והוט, וכל חברה בונה חבילת תוכן משלה ממש כמו שיש מספר של חבילות שטראוס מים מתחום ברי המים בארץ.

הקונספט של חבילות הטלוויזיה הוא להציע תוכן מותאם לקהל היעד. יש משפחות שמעוניינות בערוצי ילדים, דוברי שפות זרות שמעוניינים בתחושה ביתית, חובבי ספורט שצמאים לעוד ועוד שידורי תחרויות, וצעירים ומבוגרים שעוקבים אחרי הסדרות של נטפליקס, חברת התוכן האמריקאית. חבילות פרטנר טיוי כוללות שימוש בממיר מתקדם לצפייה באיכות 4k וגם שירותים נוספים כמו VOD  ו-Catch Up  – האפשרות להקליט תוכנית שכבר שודרה במהלך השבועיים האחרונים. יתרון נוסף הוא שימוש באפליקציה בלבד ללא צורך בממיר (שעלול להתקלקל או להינזק כתוצאה מגורם חיצוני).

האפליקציה מאפשרת לכם להשתחרר מהצורך להגיע הביתה ולצפות בטלוויזה בתוכנית שמעניינת אתכם, והיא מאפשרת שימוש במגוון פלטפורמות נוספות לצפייה: סלולר, טאבלט ומחשב. כך תוכלו לצפות בתוכניות גם במהלך נסיעה טיסה או הפסקה במשרד. כל אלה הופכים את ההצעות של פרטנר טי וי משתלמות במיוחד, והחברה מציעה לחצי שנה בחינם גם את נטפליקס, חברת ההפקה האמריקאטית אשר מהווה בית לסדרות איכותיות והפכה לשם דבר ברחבי העולם וגם בישראל. לפני החתימה על החבילה חשוב לברר שהטלוויזיה שלכם והממיר מתאימים לקליטת השידורים ולהחליף אותם במקרי הצורך, כדי למנוע מצבים מביכים ותחושות של מפח נפש.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו