דלתות פולימר – מה הופך אותן לדלתות הפופולריות ביותר

דלתות פולימר – מה הופך אותן לדלתות הפופולריות ביותר

דלתות פולימר - מה הופך אותן לדלתות הפופולריות ביותר

ברגע בו רוצים לשדרג את המראה של הבית, אחד מן הדברים שאותם רוצים לשדרג הם הדלתות של הבית. דלתות הפנים הן כאלה אשר נשחקות ככל שחולף לו הזמן, ובעלי בתים חוששים לבצע את המהלך הזה רק בשל העלות ש דלת בודדת בעיצוב שאוהבים. נכון להיום יש רכישה מוגברת של דלתות פולימר לפנים הבית, ואת השינוי הזה אפשר להבין לאחר שרואים את השורה של היתרונות שדלת כזו מביאה לרוכש הנלהב.

עמידות בפני מים

הציפוי הפולימרי הוא כזה אשר נעשה עם צביעה בתנור של חומר שהוא בעיקרו פלסטיק. דבר זה הופך את הדלת הזו להיות בעלת עמידות נהדרת מפני מים, וזה מה שמייעד אותה לא פעם עבור אזורים רטובים כמו החדרים של השירותים והמקלחות. אם החומר הוא זה הנקרא WPC , אז יכולים להיות בטוחים לגבי העניין של העמידות בפני מים מפני שמדובר בסגסוגת מתקדמת של עץ ופלסטיק עם תוספים אשר יוצרים שיפור של החוזק עבור הדלת.

עמידות בפני מזיקים

החומר הייחודי והמתקדם שממנו עשויות דלתות פנים מסוג פולימר מביאות את המזיקים לחפש אחר מקום אחר לשכון בו. מדוע? כי הדלת הזו בעלת מאפיינים שאינם דומים אל דלתות העשויות עץ ומושכות אליהן כל מיני חרקים שאוהבים לשכון שם ולעשות נזקים חמורים לאותה דלת פנים. החומר הפולימרי מבטיח כי מזיקים יחפשו אחר מקום אחר, והדלת תהיה רק לשימוש של בני האדם ולא לשימוש של חרקים שאינם רצויים היכולים ליצור נזק ושם להתרבות. חברה שמייצרת דלתות מן הסוג הזה שמה גם את הדגש הזה של העמידות בפני מזיקים, ואת זה יכולים לראות עם כיתוב ברור ואחריות מפני מזיקים בכל דגם יותר יקר ויותר זול.

מבחר של עיצובים

הדבר הנהדר עם דלתות אשר עשויות פולימר הוא היות הדלתות הללו ניתנות ליצור בכל סוג של עיצוב, החל מדלתות פנים בעיצוב כפרי ועד לדלתות מודרניות  בעלות עיצוב מודרני עם חריצים אופקיים ו/או אנכיים. העובדה כי מדובר בדלתות פולימר אינה מפריעה ליצירה של עיצובים מסוגים רבים ומגוונים, ומה שנותר הוא רק לבחור את העיצוב האהוב באתר דקולוקס שמגיע במחירים מאוד נוחים ביחס לחומרי ייצור אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *