טיול לסין

מקומות חשובים שאסור לפספס ביפן

יפן מהווה מדינה יפיפייה אשר לא מעט תיירים ישראלים בוחרים לבקר בה. מדובר על מדינה אשר מלאה ניגודים: מצד אחד ניתן למצוא בה מטרופוליטניים שוקקות ומצד שני ניתן למצוא בה טבע רגוע ושליו. מצד אחד ניתן לראות ביפן את הקדמה ומצד שני ניתן למצוא בה לא מעט מסורת. אם החלטתם לטייל ביפן, או להצטרף לטיול מאורגן ליפן, יש כמה מקומות שבהחלט אסור לכם לפספס.

היכן כדאי לבקר ביפן

על אף שיפן ממוקמת במזרח הרחוק, מדובר במדינה מתקדמת מאוד אשר נחשבת למדינה מערבית וידידותית. יפן משלבת בה בין הייטק ומסחר לבין מסורת עתיקה וקצב חיים רגוע ושליו. אז איפה כדאי לכם לבקר ביפן?

טוקיו- מדובר על העיר המיוחדת ביותר ביפן. טוקיו היא העיר המאוכלסת ביותר בעולם והיא מהווה מקום שמרגש מאוד לבקר בו. מה שמיוחד בטוקיו היא האופן שבו היא משלבת את העתיק עם המודרני. במרכז טוקיו עומד מקדש עתיד הקרוי מקדש מייג'י. המקדש פרוש על שטח רחב מאוד והמבקרים המגיעים אליו נדרשים לשטוף את ידיהם ואת פיהם בטרם הם נכנסים אליו.

 ממוקם בסמיכות לרובע הארג'וקו המפורסם של העיר, והוא ניצב במרכזו של שטח מיוער ועצום, ומציע אתנחתא שלווה מהקדחתנות של העיר. שער עצום מסמן את הכניסה אל המתחם, ומשם ישנה הליכה נעימה אל המקדש היפני המסורתי, שהמבקרים בו נדרשים ליטול את ידיהם ואת פיהם לפני הכניסה.

אונסן- אחד הדברים שלא מעט תיירים שמגיעים ליפן נהנים ממנו מלבד האוכלוסייה והאוכל הוא האונסן. במה מדובר? האונסן הוא שם כולל לבריכות הנוצרות כתוצאה מזרימת מי מעיינות חמים. ביפן ניתן למצוא מעל ל3000 מעיינות חמים. השחייה במעיינות היא דבר מקובל מאוד בתרבות היפנית ושווה מאוד לבקר בכל מקום שבו יש מקוואות מים מעין אלו.

אוסקה- מדובר על המטרופולין השנייה בגדולה ביפן. הכלכלה כשטויוטומי היידושי, שליט ומצביא, בחר את אוסקה כמיקום הרלוונטי עבור הטירה שלו. לאחר מכן, הפכה אוסקה להיות בירתה הפוליטית של יפן. כיום, טירת אוסקה היא הסמל ומוקד העניין הבולטים ביותר של עיר זו.

קראו על: טיול לסין

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו