ירח דבש בתאילנד

איך לתכנן ירח דבש מושלם בתאילנד?

אחד המנהגים הרומנטיים ביותר, הוא היציאה לירח דבש רומנטי לאחר החתונה. הטיול לא בהכרח מתקיים ישירות לאחר האירוע, ויש מי שאפילו ממתינים כמה חודשים מהחתונה כדי לטוס לחו"ל. יש לא מעט יעדים נהדרים לירח דבש, כשאחד הבולטים ביניהם הוא תאילנד. כיצד תתכננו ירח דבש מושלם? הנה כמה טיפים.

לתכנן, לתכנן, לתכנן

למרות שרבים בוחרים לטוס לתאילנד מבלי להתחייב לבתי מלון או טיסות פנים, יש חשיבות ניכרת לתכנון מוקדם. לכן מוטב לברר על טיסות פנימיות, תאריכים מבוקשים, אפשרויות לינה שונות ועוד. נסו לחפש המלצות לבתי מלון שמתאימים לירח דבש, כמו מלונות מומלצים בפאטייה, בקתות אירוח בקופנגן וכו'.

לשלב רומנטיקה בטיול

כדי להפוך את הטיול לרומנטי ומיוחד, כדאי לשלב פעילויות רומנטיות ייחודיות, החל מסדנאות זוגיות (כמו סדנאות בישול, סדנת פיסול וכו'), ועד לביקור במסעדות מפוארות ויוקרתיות (לרבות מסעדות מישלן). עוד מומלץ לעדכן את פקידי הקבלה במלונות בהם אתם עתידים לשהות, שהטיול הוא טיול ירח דבש, כך שהם יוכלו לסדר בעבורכם את החדר בהתאם ולהשאיר שוקולדים ולבבות על המיטה.

מסלול מדויק ומושכל

יש לא מעט אפשרויות לבנות מסלול לטיול בתאילנד, כשיש מי שבוחרים להתחיל את הטיול מהדרום, ויש מי שמעדיפים דווקא להתחיל לטייל בצפון. כך או כך, נסו לתכנן מסלול שמתאים לשניכם, וכולל את מלוא האטרקציות הייחודיות לאזור. מבקשים המלצות?

  • טיול ג'יפים – בצפון תאילנד כדאי להירשם לטיול ג'יפים. מדובר בטיול שנמשך 3 ימים, במהלכו מטיילים בלא מעט יעדים פופולאריים בצ'אנג מאי והסביבה.
  • טיול אומגות – טיול שנמשך יום אחד מהבוקר ועד הצהריים, וניתן לחוות אותו באזור הצפון או באזור הדרום. מוטב לברר מבעוד מועד עלויות ושעות פעילות, ולו כדי שתוכלו לסגור את הפעילות בזמנים שמתאימים לכם.
  • צלילה בקו טאוהאי קו-טאו נחשב לאחד האיים היפים והמיוחדים ביותר בתאילנד, והוא מהווה יעד קסום לחובבי הצלילה. ניתן להירשם לקורס צלילה או לסדנה חד פעמית, וליהנות מיופיו של עולם המים.
  • קופנגן – אי המסיבות הוא לא אחר מאשר קופנגן, והוא מציע שלל אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים. זה בהחלט מתאים לזוגות צעירים שרוצים לבלות וליהנות ממסיבות חוף איכותיות.

שנסכם? ירח דבש בתאילנד יכול להיות נהדר, אם רק תתכננו אותו באופן האידיאלי ביותר בעבורכם. חפשו המלצות של מטיילים נוספים, בררו עלויות ותכננו את מסלול הטיול הנכון בעבורכם. טיסה נעימה!

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו