טיול חורפי בדרום הארץ

טיול חורפי בדרום הארץ

טיול חורפי בדרום הארץ

הישראלים אוהבים מאוד לנפוש ולטייל, ועד כמה שהטיולים הם כאלה שנעשים יותר תכופים אל עבר מקומות שמעבר לים עם עלות מאוד נמוכה, אין כמו לנצל את הימים של החופש כשבכל יום יוצאים אל עבר מקום אחר ברחבי המקומות המופלאים שנמצאים בארץ. אם מתכננים את הטיולים הללו בצורה טובה, ויעילה, יכולים להוציא כמה שפחות מבחינה כספית וליהנות כמה שיותר עם ניצול נפלא של הזמן המיוחד הזה עם הילדים כאשר הם עוד קטנים יחסית ושמחים על כאלו טיולים…גם בחורף.

מה עושים בדרום הארץ – טיול בבאר שבע

אם כבר יוצאים אל טיול בדרום הארץ, אחת מן הערים שהחלה להתבלט יותר ויותר לטובה היא העיר באר שבע שהופכת להיות אלטרנטיבה די טובה לטיול באזור של הדרום, אפילו כזו אשר מתחילה להיות עדיפה על העיר אילת, או כזו שמציעה עצירה נהדרת להתרעננות בדרך אל היעד שדרומי ממנה עוד הלאה. בבאר שבע יש הרבה מה לראות, כשישנן לא מעט אטרקציות לילדים בבאר שבע, הנה כמה מהן עבור מי שלא יצא לו להכיר אותן בכלל.

פארק קרסו למדע – בפארק הזה יש תערוכות שמתחלפות כל העת, נכון להיום ישנה תערוכה של דינוזאורים במלא הדרם. התערוכות כוללות 13 מתחמים, כאשר כ המיצגים מוצגים בצורה שמעוררת מחשבה ומגרה את הילדים לרצות וללמוד הרבה יותר לגבי מה שהם ראו עכשיו.

הפארק בישפרו פלאנט –  3000 מ"ר של טרמפולינות, מתנפחים, שלושה סוגים של קרוסלות, מכוניות מתנגשות, קולנוע 7 מימדים, מתקן קליעה למטרה ומתחם אוכל ומסעדות ענקי שם ניתן להשביע את הרעב ביום של טיול בן כמה שעות.

הגן הזואולוגי – מדובר בחמישים דונם שבהם מוצגים כמאה מינים של זוחלים , יונקים ועופות. כדאי לבדוק את שעות הפעילות בגן הזואולוגי בחורף כדי להגיע ולצאת בזמן וליהנות מטיול שלא בלחץ של זמן עד הסגירה.

פארק נחל באר שבע- פארק עצום שמשתרע על פני 5300 דונם. המקום כולל כל מיני סוגים של מתחמי בילוי למשפחות, וכולל בין היתר מתחם של גן זואולוגי מתחם של אגם, מתחם ספורטק, אזור של טיילת ומתחם אמפי פארק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *