להעסיק את הילדים בטיסה

טיסה ארוכה: כך תעסיקו את הילדים עד הנחיתה

טסים עם הילדים לחו"ל? המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים. להלן מספר טיפים לצורך תעסוקה של הילדים בזמן העלייה למטוס ועד לנחיתה.

טיסה ארוכה: כיצד ניתן להעסיק את הילדים?

טיסה עם ילדים מחייבת חשיבה מעמיקה על פעילויות אותן ניתן לבצע ביחד עם הילדים בזמן הטיסה, וזאת לאור העובדה כי ילדים נוטים לפתח חוסר סבלנות באופן מהיר במיוחד, בעיקר כאשר מדובר בטיסות ארוכות. משום כך, אם אתם עתידים לטוס עם הילדים לחופשה בחו"ל מומלץ לבצע רכישה של ציוד משרדי מגוון אשר כולל בריסטולים, צבעים, טושים, עטים וכן צבעי מים אשר באמצעותם ניתן יהיה להעסיק את הילדים במהלך הטיסה. בנוסף, מומלץ לבצע רכישה של משחקי קופסא אשר מתאימים לגיל הילדים, ולארוז את כל הציוד באמצעות תיק מיוחד אשר נועד בדיוק לכבוד הטיסה. אופציה נוספת לצורך תעסוקה של הילדים היא באמצעות רכישה של חוברות צביעה אשר עלותן נאמדת בעשרות שקלים בודדים. מדובר בפעילות נהדרת אשר מאפשרת להעסיק את הילדים לאורך זמן, ולכן הורים רבים אשר טסו עם הילדים ממליצים לרכוש את החוברות בכמויות גדולות, לצורך תעסוקה גם בחופשה עצמה.

מעוניינים להעסיק את הילדים עד הנחיתה? בדקו אופציה של פגישה עם הטייסים

במידה ואתם מעוניינים להעניק לילדים שלכם ערך מוסף במהלך הטיסה, תוכלו ליצור קשר עם חברת התעופה או צוות הדיילים ולבקש פגישה עם הטייסים. מדובר בפעולה מורכבת אשר מצריכה לא מעט סבלנות מצדכם, וזאת משום שלא תמיד ניתן אישור להיכנס עם ילדים לתוך תא הטייס. עם זאת, בלא מעט חברות תעופה מציעים אופציה להכרות עם צוות הטיסה, ולכן מומלץ לבדוק זאת בעת רכישת הכרטיסים או בהגעה למטוס. יש לבצע את הפנייה באדיבות ומתוך כוונה להעניק ערך מוסף לילדים, ובמידה והדבר איננו מתאפשר רצוי להביא עמכם מסך טאבלט אשר בו מותקנים משחקים וכן סרטים לילדים, לצורך תעסוקה במהלך הטיסה ועד אשר הם נרדמים. לסיכום, רכישה של ציוד משרדי מגוון וכן משחקי קופסא יאפשרו לכם לעבור את הטיסה בשלום, ביחד עם ילדים מאושרים ונרגשים במיוחד.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו