טיול עם ילדים

צ'קליסט: מטיילים עם ילדים

טיולי משפחות הפכו לנפוצים בשנים האחרונות, ולו בשל ההיצע הרחב ומגוון האטרקציות הקיימות בארץ. לצד שמורות הטבע, הגנים הלאומיים והאתרים הארכאולוגיים, יש לא מעט מקומות חווייתיים עבור משפחות, מה שהופך את החוויה לייחודית. מה חשוב לקחת בחשבון כשמטיילים עם הילדים? ריכזנו בעבורכם את כל הפרטים הנחוצים.

נהיגה עם ילדים

ראשית נתייחס לשלב הנסיעה, ולו כי מדובר בחלק משמעותי מהטיול. אם אתם מתכננים לצאת לטייל עם הרכב המשפחתי, מוטב שתכירו כמה טיפים לנהיגה בטוחה עם הילדים, וזאת כדי לשמור על בטיחותם. לרוב, נהוג לעצור בכמה מקומות עד שמגיעים ליעד, כשבדרך כלל מדובר בגנים לאומיים, גני חיות או כל אטרקציה ייחודית אחרת. אם החלטתם לנסוע ליעדכם בתחבורה הציבורית, השתדלו להביא עמכם משחקים ופעילויות שקטות לדרך, כך הילדים יהיו עמוקים במהלך הנסיעה מבלי להפריע ליתר הנוסעים.

צידה לדרך

אין ספק שטיול עם הילדים עשוי להיות מאתגר, ובייחוד אם הוא כולל לינה. חשוב לדאוג למזון שהילדים אוהבים ולא להסתמך על האוכל שיוגש לכם בבית המלון. כמו כן, יש לדאוג לצידה לדרך עבור הילדים, בין אם אלה חטיפים ובין אם נשנושים בריאים. כמו כן, הקפידו להביא עמכם בקבוקי מים לילדים, ולוודא שהם שותים מספיק במהלך היום.

מה אורזים במזוודה?

טיולים שכוללים לינה יצריכו מכם לארוז מזוודה, ועל כן מוטב לשתף את הילדים בתהליך, זאת כדי שיוכלו לבחור את הבגדים שהם רוצים ללבוש (מה שיחסוך לכם לא מעט הסברים וסצנות במהלך הטיול). הקפידו להביא את כמות הבגדים הנחוצה ופריט אחד נוסף מכל סוג ליתר ביטחון. נוסף לכך, דאגו לחולצה ארוכה/שמיכה קטנה למהלך הלילה או הנסיעה – זה בהחלט יכול להועיל.

חשוב לארוז תרופות קבועות שאתם או הילדים נוטלים, ולדאוג לתיק עזרה ראשונה המאובזר בכל הציוד ההכרחי, לרבות פלסטרים, יוד, תחבושות ואקמול נגד כאבים. אם הילדים נוטים לסבול מבחילות במהלך הנסיעה, מוטב לדאוג לכך גם (ישנם כדורים או טיפולים טבעיים שיכולים להתאים). מלבד זאת, בימי הקיץ רצוי להצטייד בדוחה יתושים.

טיולי משפחות הפכו בשנים האחרונות לאחת החוויות המבוקשות ביותר בקרב ישראלים רבים. חשו בלהיערך לטיול מבעוד מועד, לארוז את מלוא הציוד הנחוץ, ולדאוג לאטרקציות השונות עבור הילדים. טיול מהנה!

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו