חדרים לפי שעה

ההתפתחות של חדרים לפי שעה

מה אתם יודעים, או חושבים שאתם יודעים על הזמנת חדרים לפי שעה? רוב האנשים ככל הנראה יענו על השאלה הזו במבוכה משום שהם צפו בסרטים משנות התשעים בהם היה מקובל לראות זוגות מאוהבים הנכנסים לחדר במקום נידח לשעה אחת או יותר כדי לנהל רומן סוער.

אך האמת היא שכיום הזמנת חדרים לפי שעה הפכה לדבר אחר לחלוטין, ולמעשה היא תמיד היתה כזו – אלא שכיום עם פריחתו של העולם העסקי והרחבת תחומי הבילוי והתיירות לעוד שלל צורות ואפשרויות, השימושים של חדרים לפי שעה רק הולכים ומתרחבים עוד ועוד. אז מי נזקק לשירות הייחודי הזה היום?

מטרות עסקיות

נתחיל מהשימוש הנפוץ ביותר של חדרים לפי שעה בצפון ובשאר הארץ: פגישות עסקיות. אילו פגישות עסקיות כבר יכולות להתקיים בחדרי מלון, אתם תוהים? ובכן, גם כאן לא מדובר בדימויים שראיתם בסרטים אודות ארגוני פשע וסגירת עסקאות מפוקפקות, אלא לרוב פשוט יהיה מדובר בחתימה על מסמכים רגישים, ובמיוחד כאשר הביקור נעשה ממדינה זרה ואין מקום שניתן להתארח בו אצל אחד מהצדדים. במקרים אחרים ניתנים חדרים לפי שעה גם למי שמחפש לוקיישן לצילומים בסביבה ביתית, ולעשה מדובר באפשרות נפוצה ונהוגה מאד.

מטרות אישיות

אנשים הנוהגים מרחקים ארוכים במהלך העבודה וזקוקים מדי פעם להתרעננות, אך לא בבתי קפה באמצע כיבש 6 או בדרך צדדית, מוצאים בהשכרת חדרים לפי שעה את הפתרון המושלם למנוחה שהם כה זקוקים לה. בדרך ליעד רחוק או בחזרה ממנו, זהו הפתרון הבטוח, היעיל והנכון יותר הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת ההימנעות מהיקלעות לפקקים בשעות העומס.

במקרים אחרים, אנשים המעוניינים לארגן מפגשים משפחתיים לא גדולים, אך הבתים שלהם קטנים מדי או מרוחקים זה מזה – יכולים להיפגש באמצע הדרך ולהשכיר חדרים מרווחים יחסית לצורך מפגש, לרגל אירוע או סתם כדי להיפגש ולהשלים פערים. במיוחד כאשר מעוניינים לארח ולבשל (ובפרט במקרים של משפחות שומרות כשרות), זהו פתרון מצוין שיותר ויותר משפחות מתחילות לעשות בו שימוש תכוף, במקום לצאת למסעדה יקרה שהתפריט בה מצומצם ואינו מתאים לכל המשתתפים.

המידע באדיבות אתר iroom

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו