5 טיפים להפקת פול מון מושלמת

5 טיפים להפקת פול מון מושלמת

5 טיפים להפקת פול מון מושלמת

מסיבת הפול מון מהווה מסיבה פופולארית מאוד באיי תאילנד. המסיבה נערכת באיים המדוברים מדי חודש בחודש בליל ירח מלא והיא מהווה השראה למסיבות רבות בארץ. כלומר, לא מעט אנשים בוחרים כיום לערוך מסיבות בסגנון פול מון. מדובר על מסיבה המאופיינת בתפאורה זוהרת, במוזיקה קצבית ועוד. מסיבת פול מון לאירועים מתאימה מאוד לילדים בגילאי 10 ומעלה והיא רלוונטית מאוד כמסיבת בת מצווה או בר מצווה וכן מסיבות שצעירים חוגגים כגון: מסיבות גיוס, מסיבות שחרור ועוד. בכדי לערוך מסיבת פול מון כמו שצריך, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם.

טיפים למסיבת פול מון

אם בא לכם לחגוג ולהנות במסיבת פול מון, הנה כמה טיפים בשבילכם:

  1. מכיוון שמדובר בסופו של דבר במסיבה זוהרת מאוד, חשוב מאוד לקשט את המקום שבו נערכת המסיבה בהרבה קישוטים זוהרים. הקפידו מראש להיערך עם זוהרים רבים מכל סוג שניתן לתלות במקום או לחלק למשתתפים במסיבה. אל תחששו שהמסיבה תהיה זוהרת מדי, זו המהות של מסיבת פול מון.
  2. הקפידו לבחור את המוזיקה הטובה ביותר למסיבת פול מון. המוזיקה הטובה ביותר למסיבה זאת היא מוזיקה מקפיצה, טרנדית וכיפית. אם לא הזמנתם דיג'יי מקצועי למסיבה, הקפידו ליצור פלייליסט שכזה מראש.
  3. מכיוון שמסיבת פול מון היא מסיבה שחוגגים בעיקר בתאילנד הטרופית כדאי מאוד לקשט את המקום שבו נערכת המסיבה באווירה טרופית על ידי קישוטים טרופיים.
  4. במסיבת פול מון חשוב לדאוג לתאורה אולטרה סגולה וכן לאטרקציות נוספות כגון: גרפיטי על אביזרים באתר מג'יק בן שיחולקו כאשר התמונה בסגנון טרופי וכן מכונות עשן, בועות סבון ועוד.
  5. כדאי מאוד לדאוג במסיבה לכיבוד אקזוטי אשר יזכיר לכל המשתתפים את תאילנד כגון: קוקטיילים של פירות אקזוטיים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *