השכרת קריוקי

השכרת קריוקי – כיצד עושים את זה?

פעם, לא לפני הרבה שנים, היינו נוהגים לשבת סביב המדורה עם גיטרה, אקורדיון, תוף והיינו שרים כולם ביחד שירים כאלה ואחרים, לימים זה הפך למה שאנחנו מכירים בשם שירה בציבור. 

עם הזמן, הדברים השתנו, השתכללו, והיום אם אנחנו רוצים לשיר עם חברים ובני משפחה באירועים שמחים, אז אנחנו שוכרים עמדת קריוקי באתר https://coralrent.org.il. הרעיון הוא יפני במקור ועם הזמן הפך להיות פופולארי, לא רק בישראל אלא גם במקומות רבים בעולם ובפרט בארצות הברית. מדובר על מכונה שמשמיעה מנגינות של שירים, בזמן שהמשתתפים אמורים לשיר את המילים. ניתן לקרוא אותם מנייר או ממסך שנמצא מלפניהם. 

כאמור, גם אנחנו יכולים לשכור עמדת קריוקי ולהשתמש בה, בין אם זה באירועים בבית, בעסק ובכל מקום אחר. היום נהג להתקין עמדות קריוקי גם באולמות וגני אירועים, כחלק בלתי נפרד מהאירוע. זאת בהנחה שיש ילדים ומבוגרים שלא מתביישים ומוכנים לשיר לקהל הנוכח במקום. 

כיצד שוכרים עמדת קריוקי?

ראשית, יש לבחון את סוג העמדה, מה בדיוק היא כוללת ואיך היא יכולה להשתלב במקום. העמדה לא אמורה להיות גדולה מדי, אך חשוב שהיא תכיל ערכת קריוקי להשכרה הכוללת רמקולים איכותיים, גם מסכים ברמה גבוהה, וכמובן אפשר להשמיע מגוון רחב של מנגינות משירים רבים. בהקשר זה צריך לציין, אפשר למצוא דיסקים מיוחדים לקריוקי, אתרי אינטרנט, תוכנות מחשב וכלים אחרים בהם אפשר להיעזר לשם כך. 

שנית, אנחנו צריכים לבדוק שהמערכת ניידת וקל מאוד להעביר אותה ממקום למקום, וכן כמובן יש לבדוק שהיא נוחה לשימוש, הצלילים שהיא מנגנת ברורים וחדים, אפשר ליהנות מהם, והם לא גורמים אי נוחות באוזן, בין אם זה לאנשים שנמצאים קרוב אליה ובין אם זה לאנשים שנמצאים במרחק מה.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו