בושם לאישה

איך לבחור בושם לאישה?

הבחירה של הבושם לאישה היא לא בחירה של מה בכך. עבור האישה שי משמעות רבה מאוד לבושם אשר בו היא רוצה לעשות שימוש. לא שאצל הגברים זה מאוד שונה, ראו לדוגמה בשמים לגבר. אך בהחלט אפשר להתרשם כי בקרב הנשים יש הבה יותר מודעות בכל מה שקשור לנושא של ריחות וניחוחות ויש הרבה יותר רצון להרשים באמצעות הבושם הנבחר.

בושם לאישה – איך קונים מתנה כזו?

אז אם החלטתם שהגיע הזמן לפנק את האישה באמצעות קניית בושם טוב, אתם לא יכולים לקנות בושם על פי טעמכם האישי. אתם חייבים לשמוע מהאישה על מה היא חולמת ומהו הניחוח שבאמת אהוב עליה.

אז יש נשים שיש להן בראש את שם הבושם הרצוי ואת הניחוח המדהים שלו הן זוכרות אותו ויודעות להצביע על סוגי הבושם השונים בהתאם לריחות שלהם.

מנגד יש נשים שלא ממש מקובעות על סוג מסוים של בושם והן נהנות מהאפשרות של קבלת בושם במתנה. זאת משום שהון פתוחות גם להריח ריחות חדשים והן נהנות מהפתעות חדשות ומריחות חדשים.

תנו לאישה לבחור את הבושם

אז נכון שהכי מקובל לקנות מתנה בהפתעה, לעטוף אותה היוטב ולהגיש אותה למקבל. אך חשוב לדעת שככל שמדובר במתנה שהיא אמורה להתאים לטעם האישי של המקבל, אזי עם כל הרצון להפתיע את המקבלת, יש כאן סיכון לא פשוט. כי אם היא לא תאהב את הניחוח, הרי שלא תמיד יהיה לכם מה לעשות עם הבושם הזה.

אל תשכחו, בושם איכותי הוא מוצר ממש לא זול ואתם לא יכולים להמר ולקחת בושם לאישה שאולי לא יענה על הציפיות. על כן נסו לקבל מידע ממנה או מהסביבה שלה בדבר ההעדפות של האישה בניחוח של הבושם.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »