קוסמטיקאית לפני החתונה

כל הסיבות ללכת לקוסמטיקאית לפני החתונה

חתונה היא ללא כל ספק בין האירועים הכי מרגשים שיש לנו בחיים. כל נערה או אישה חולמת על יום חתונתה מגיל צעיר. ביום החתונה כולנו רוצות להיראות במיטבנו מבלי להתפשר ולכן אנחנו משקיעות בעיצוב השמלה והולכות למעצבת מובילה שזו ההתמחות שלה, דואגות לנעליים, למאפרת שהיא לא פחות מדהימה, מעצבת שיער ועוד. אבל מה עם העור שלך? אם העור שלך לא יהיה מטופל, נקי ומטופל, המראה יהיה פחות מוצלח. יש כמה סוגי טיפולים שאת יכולה לעשות אצל קוסמטיקאית ברמת גן.

  1. טיפול ניקוי פנים – זה הזמן להסיר את כל השומנים, השחורים והפצעים האדומים מהפנים. טיפול כזה כולל לרוב עיסוי של הפנים, פילינג שמקלף את השכבה העליונה של העור וניקוי יסודי של כל השומנים בעור. לאחר הטיפול תמרח לך הקומסטיקאית מסכה מרגיעה. את הטיפול יש לבצעים שבועיים לפני החתונה וממש לו בסמוך לאירוע.
  2. טיפול למיצוק העור – אם קמטים או קמטוטים שמפריעים לך, טיפול למיצוק העור זה בול מה שאת צריכה. הטיפול יכול להיעשות או באמצעות שימוש בתכשירים מיוחדים כמו מסכת מיצוק והזנה או בעזרת מכשור מתקדם כמו מכשיר לייזר המסייע לחדש את תאי הקולגן והאלסטין בעור. מומלץ לבצע את הטיפול כחמישה ימים לפני האירוע.
  3. טיפול הזנה – הטיפול כולל החדרת לחות עם מכשיר מיוחד, שימוש בטכנולוגיה הנקראית מזותרפיה שזה בעצם דקירה עדינה של העור עם מכשיר מיוחד והחדרה של חומרים מזינים כמו ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון לעור.
  4. טיפול משולב – טיפול המשלב את כל מה שהעור שלך צעיר בהתאם לסוג העור ולמצבו לפני החתונה.

כדאי ללכת לקוסמטיקאית מומלצת דרך חברות או בנות שאת מכירה, מישהי שלמדה את המקצוע ועושה שימוש הן בתכשירים והן בטכנולוגיות הכי מתקדמות.

אולי יעניין אתכם גם: קייטרינג טבעוני

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

אביזרי עישון: מדריך להתאמה

כשיוצאים לתחום אביזרי העישון, מבינים במהירות שהעולם הזה מגוון כמו האנשים שמנווטים בו. בין אם אתה שוקל את הגיחה הראשונה שלך לאביזרי עישון או שוקל

קרא עוד »