אישורי הגעה – מה זה ואיך זה יכול לשרת אותנו

אישורי הגעה – מה זה ואיך זה יכול לשרת אותנו

אישורי הגעה

כשאנחנו מארגנים אירוע, לא משנה מאיזה סוג וכמה אורחים אנחנו מתכננים להזמין אליו, חשוב לנו לדעת שכל אורח אותו אנחנו מבקשים להזמין, אכן יגיע. אנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו בסיטואציה בה אורחים שהזמנו לא מגיעים ואז חלק לא מבוטל מהמקום ריק, וכן שאנחנו נדרשים לשלם עבור כלל האורחים, למרות שאין לנו סיבה לכך. 

הפתרון עבורנו במקרה כזה הוא מאוד פשוט. אנחנו יכולים לפנות אל חברה שמספקת שירותי אישורי הגעה, בדקו שירות אישורי הגעה לחתונה באתר צ'ק ליסט. מדובר על שירות שמאפשר לנו לדעת מי מבין האורחים מתכוון להגיע ומי לא. על פי הסיכום הכללי של מספר המשיבים באופן חיובי, אנחנו יכולים לדעת כמה אנשים מתכוונים להשתתף באירוע ולהיערך בהתאם. 

לפני שנסביר כיצד עובד השירות, חשוב להבהיר, אנחנו יכולים להשתמש בו בכל עת לכל אירוע. אומנם יש מנהג להשתמש בסוג כזה של שירות אך ורק באירועים פרטיים, דוגמא חתונות, אך בעיקרון אפשר להשתמש בו בכל עת ולכל עניין. 

איך זה מתבצע בפועל?

ישנן כמה שיטות לאשר הגעה לאירוע. בעיקרון, הדרך הטובה ביותר היא לשלב ביניהן. זאת אומרת, אפשר לבקש מהחברה לשלוח לכל אורח SMS  ואז כל אחד יאשר הגעה או יאשר שהוא לא מגיע. לאחר מכן אפשר לערוך סבב נוסף, הפעם של שיחות טלפון בשביל לוודא שאכן מי שציין שהוא מגיע מגיע. אפשר כמובן גם ליצור קשר עם מי שהחליט שהוא לא מגיע, בשביל לוודא שאכן זה המצב. 

לפני סיום נדגיש, התהליך צריך להיערך מספר ימים לפני האירוע בשביל שיהיה ניתן לסדר ולהתאים את כל הדברים ביום האירוע בצורה מסודרת, כך שלא תהיה שום בעיה כאשר האורחים שאישרו הגעה, יגיעו אל המקום. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *