חוויה קולינרית בקיבוץ

חוויה קולינרית בקיבוץ

הקיבוצים בישראל מציעים היום למתארחים ומבלים אצלם חוויה קולינרית נהדרת הקיבוצים מציעים לאירוח ארוחות בוקר מפנקות ארוחות בוקר מחומרי גלם משובחים מקומיים היוצרים ארוחת בוקר מושקעת ניתן גם לקבל ארוחות צהרים וערב מושקעות וטעימות בהזמנה מיוחדת יש קיבוצים המאפשרים למטיילים לקחת ארוחה ארוזה לדרך שתהיה להם במשך הטיול.

ארוחות מיוחדות ואנינות

 במלונות מטיילים וגם בחדרי אירוח שונים בקיבוצים היום יש אוכל ברמה גבוהה מאוד. הארוחות הן חוויה קולינרית נפלאה בקיבוץ. מה שמיוחד בארוחות בקיבוצים זה שהם קונים תוצרת מקומית כך שאם אתם נופשים בגליל תקבלו ארוחת בוקר בסגנון גלילי שהיא משובחת ומפנקת מאוד.

מסעדות מפנקות בקיבוצים

 בנוסף לארוחות בנופש יש הרבה מסעדות בקיבוצים גם בקיבוצים הצפוניים וגם בקיבוצים הדרומיים במסעדות יש בדרך כלל סגנון מקומי איכותי ומפנק. אם אתם אוכלים ארוחת בוקר בבית הארחה תוכלו לאכול את שאר הארוחות במסעדות מפנקות באחד הקיבוצים. יש גם שירותי קייטרינג בכל אזורי הקיבוצים מכל מיני סוגים של מטבחים כמו מטבח אסייתי או איטלקי גם שם משתמשים בחומרי גלם מקומיים וטריים.

חוויה של קונדיטוריה בקיבוצים

 אם אתם אוהבים עוגות תמצאו בקיבוץ קונדיטוריות מקומיות קטנות עם עוגות וקינוחים מיוחדים. אם אתם אוהבים את זה תוכלו למצוא בקיבוצים סדנאות אפיה סדנאות שוקולד ועוד סדנאות קונדיטוריה שונות סדנאות בישול בקיבוצים מיועדות גם למבוגרים וגם לילדים. יש היום גם בקיבוצים מאפיות שונות. בזמן הטיול נחמד לעצור במאפיה ולטעום מאפה חם ומפנק. יש מאפיות איכותיות שמכינות לחמים פוקצ'ות ופיצות בעבודת יד ועוד מגוון מאפים. יש גם מאפיות משתמשות בחומרים טבעיים ואיכותיים עושות לחמי מחמצת או מאפים ללא שמרים עושות רטבים למאפים  או גם מאפים בריאים יותר מקמח מלא.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

תובנות מפתח לפירוק רכב יעיל

פירוק רכב אולי נראה פשוט, אבל זהו תהליך מורכב שדורש הבנה עמוקה של מערכות רכב ותקנות סביבתיות. בין אם אתם עוסקים במיחזור, בשיקום חלקים, או

קרא עוד »