פח לשירותים בעסק – 3 דגשים חשובים

פח לשירותים בעסק – 3 דגשים חשובים

בכל חדר שירות חייב להיות פח וזה לא משנה אם מדובר בשירותים ציבוריים הפתוחים לכלל הציבור, בשירותים הממוקמים בבתי עסק או בשירותים פרטיים בבית. בכל אחד מהמקומות הללו, המטרה של השירותים היא זהה ועל כן, גם הפח בשירותים הינו צורך זהה והכרחי. הפח בשירותים משמש להשלכת פסולת מזוהמת ואישית כמו ניירות, תחבושות, וכן הלאה.

פח לשירותים בעסק – מה בינו לבין הפח שבבית?

קיים הבדל גדול בין פח לשירותים בעסק לבין פח לשירותים בבית. ולמה? מכיוון שבבית, כולם בני משפחה אחת ועל כן גם פחות נגעלים אחד מהשני ומנגד, כל אחד גם מעוניין לשמור על ניקיון הסביבה האישית שלו. מה שאין כן בעסק, בו כל אחד חושב על עצמו, לא ממש דואג לנקות אחריו כי 'ממילא מגיע צוות ניקיון', וכתוצאה מכך, גם הריחות והלכלוך הם גדולים יותר. מסיבות אלו, יש לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים בעת בחירת פח לשירותים בעסק.

3 דגשים חשובים לבחירת פח לשירותים בעסק

  1. איכות – פח בשירותים בעסק משמש הרבה יותר אנשים מאשר הפח שבשירותים בבית ולכן חשוב מאוד לבחור בפח איכותי וחזק שמצד אחד, יחזיק מעמד ולא יישבר במהירות, ומצד שני גם אחד כזה שלא יספוג את הריחות הלא נעימים ויגרום לריח רע בחלל.
  2. יופי – גם ליופי יש כאן משמעות ועל כן כדאי לבחור לא רק בפח איכותי, אלא גם בכזה שיוסיף יופי לחדר השירותים בעסק.

סגירה הרמטית – דגש חשוב נוסף הוא עניין הסגירה של הפח. פח עם מכסה נחשב לבחירה מוצלחת יותר עבור פחים לשירותים בבתי עסק מכיוון שהמכסה מונע מהריחות הרעים שבתוך הפח לצאת החוצה ולהתפזר בחלל. מידע נוסף באתר פרומושן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *