מכונת עשן

מכונת עשן

אפקטים באירועים מאוד מקובלים כיום. ואכן, מכונת עשן הינה אמצעי פופולרי לשימוש באירועים חברתיים והופעות, בחדרי בריחה, בקונצרטים של מוזיקה קצבית, במסיבות ריקודים ועוד. את המכונות הללו ניתן לרכוש או להשכיר, בהתאם לצורך.

איך פועלת מכונת עשן

מכונת עשן יכולה להיות מופעלת על בסיס אמצעים מסוגים שונים. מכונות מדגמים מסוימים פועלות על בסיס קרח יבש שיוצר מעין ערפל. עם זאת, ישנם דגמים משוכללים שיכולים לפעול ללא שום שימוש בקרח או בפחמן דו חמצני. דגמים מקצועיים במיוחד יכולים להפיק את אפקט העשן על בסיס מים בלבד או נוזלים ייחודיים.

איך להעצים את האפקט של המכונה

בין הדגמים הנבחרים של מכונת עשן יש כאלה שמסוגלים להעצים את האפקט במידה ניכרת. הדבר נעשה לדוגמא על ידי קירור העשן. הקירור מאפשר לעשן להישאר בצורת ערפל הקרוב מאוד אל הקרקע. כך הוא לא מתפזר ונמוג. כמו כן, ישנן מכונות שיודעות להוסיף אפקטים נוספים כגון אורות צבעוניים.

איך לבחור מכונת עשן מתאימה

את המכונה כדאי לבחור על פי כמה כללים:

  1. תקציב – טווח המחירים של מכונות העשן רחב למדי. למתחילים, מקובל להשקיע סכום סביר בעוד שמקצוענים כבר יבחרו מכונה בתקציב יותר גדול.
  2. טווח פיזור העשן – בחרו את המכונה לפי טווח פיזור העשן. לדוגמא, לשימוש במועדונים גדולים או אירועים, יש צורך במכונות שיכולות ליצור הרבה עשן ולפזרו במרחק.
  3. מהירות החימום – מכונה שיודעת להתחמם בצורה מהירה למדי תוכל להתחיל להפיק עשן במהירות.
  4. עלות תפעולית – מכונות משוכללות ומתקדמות שמיועדות לשימוש רב מציעות עלות תפעולית נמוכה וחסכונית. גם אם עלות המכונה איננה זולה מאוד, לשימוש נרחב היא משתלמת, תוכלו לבדוק גם אפשרות של השכרת מכונת עשן בהתאם לתקציב שלכם.
    .
  5. תפעול מרחוק – חלק מהדגמים הנבחרים מופעלים מרחוק, באמצעות שלט.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו