הדפסה על בגדי עבודה

הדפסה על בגדי עבודה

הדפסה על בגדי עבודה זה משהו שנהוג בעיקר כאשר מדובר על מדים ייצוגיים של מקום עבודה. מקומות עבודה בהם יש בגדי עבודה ייצוגיים הם רבים ומגוונים ולרוב מדובר על מקומות בהם יש אינטראקציה בין עובדי מקום ללקוחות, אז בגדי העבודה מאפשרים זיהוי של מי מהאנשים הוא עובד המקום.

מהם בגדי עבודה

בגדי עבודה מוגדרים למעשה כבגדים אותם העובד לובש בזמן עבודתו. זה יכול להיות בגדים שהם מדים של בית העסק אותם כל העובדים לובשים למשל דיילות וטייסים, מאבטחים, רופאים ואחיות, עובדי ניקיון ועוד ויש בגדי עבודה שמותאמים למקצועות שונים חשמלאי או צלם שלרוב צריכים בגד עם הרבה כיסים שיכילו את כלי העבודה שלהם או עובדים בכביש שזקוקים לאפוד זוהר, עובדים במפעלים ועוד.

באילו מקרים בוחרים לבצע הדפסה על בגדי עבודה

הדפסה על בגדי עבודה לרוב נעשית כאשר המעסיק קובע כי על העובדים ללבוש בגדי עבודה ייצוגיים וחשוב לו שהבגדים יהיו למשל עם לוגו של העסק. במקומות כאלו בהם המעסיק מספק לעובדים את המדים ללבישה בשעות העבודה, חשוב שיהיה מלאי מספק של מדים במידות שונות כך שכל עובד חדש אשר מצטרף יקבל מדים לשימושו האישי, כאשר לרוב מדובר על יותר מסט אחד. מעסיק לרוב יבחר להדפיס על החולצה את לוגו העסק, כתובת האתר וכדומה ולעיתים גם על גב החולצה יודפס תפקידו של העובד, כמו למשל מציל בבריכה, מנהל, אבטחה ועוד.

איזה סוגי הדפסה ניתן לעשות על בגדי עבודה

נכון להיום יש 3 סוגי הדפסה עיקריים אותם עושים על בגדים, הדפסת משי, הדפסה דיגיטלית ורקמה. ההדפסה יכולה להתבצע על כל חולצה באשר היא, טריקו רגילה, דרייפיט, חולצות פולו, גופיות ועוד, כאשר אפשר לבחור את צבע החולצה וצבע הלוגו וליצור ניגודיות אשר תבליט את ההדפסה.

שתפו ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם, מאמרים נוספים מהבלוג שלנו