למה חשוב למתג בלוגו החברה את המתנות לפורים

למה חשוב למתג בלוגו החברה את המתנות לפורים

מתנות ממותגות לפורים

ישנן דרכים שונות כיצד למתג את העסק שברשותנו. אנחנו יכולים לעשות זאת באמצעות קמפיינים שונים, אפשר לעשות את זה באמצעות מעורבות חברתית, ובעוד שורה ארוכה של דרכים אשר יאפשרו לכל לקוח לדעת מי אנחנו ומה אנחנו מציעים, למה משתלם לעבוד איתנו. 

אחת הדרכים למתג חברה היא באמצעות מתנות בחגים ללקוחות וגם באמצעות מתנות לעובדים nona. ישנן חברות שמקפידות על כך, למשל, כל שנה, בראש השנה, פסח, חנוכה, פורים ובחגים אחרים, דואגים לתת ללקוחות מתנה גדולה או קטנה, כך הם בוחרים למתג את החברה ולייצר קשר נאמן עם הלקוחות שלהן.

אך זה לא מספיק בהכרח למתג חברה באמצעות מתנות, אלא צריך גם להשתמש באמצעים שונים שימתגו את החברה דרך המתנות. למשל, אם אנחנו מציעים ללקוחות שלנו מתנות בפורים אז יהיה נכון מצידנו למתג אותם על ידי לוגו, סלוגן או בדרכים אחרות. בצורה כזו, המיתוג הוא הרבה יותר אפקטיבי ונכון. 

למה זה חשוב?

התשובה לכך היא מאוד פשוטה. ברגע שאנחנו בוחרים למתג מתנות לחג פורים לעובדים עם לוגו של החברה, אז גם יוצרים ייחוד למתנה אותה אנחנו מספקים ללקוח, גם מבדילים אותה ממתנות אחרות, וכן יוצרים נוכחות ללוגו ולחברה. 

למשל, אם אנחנו מספקים מוצרים לבית, אז ברגע שהלוגו מוטבע על המתנה בצורה כזו או אחרת, אז הנוכחות שלנו בבית ומול העיניים של הלקוח, היא הרבה יותר רחבה ומשמעותית. זאת להבדיל ממתנה כללית, אשר שם החברה מופיע על האריזה או במקומות אחרים ומהר מאוד אפשר לשכוח ממנו. 

בסופו של דבר, זה הדבר הנכון לעשות בשביל למתג את החברה, לייצר לה שם טוב בקרב הלקוחות שלה וכמובן לגרום לכל מי שעובד איתנו לדעת שאנחנו חושבים עליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *